• Anonym (Undra­r)
    Äldre 5 Mar 22:53
    44312 visningar
    55 svar
    55
    44312

    Frågor till er som har blivit sexuellt utnyttjade/våldtagna som barn

    Personen/personerna som gjorde detta mot er, vad hade ni för relation?
     

    Var era föräldrar "oaktsamma" om er eller hur kan nåt sånt hända utan att en förälder märker något?
    (Går ju inte att svara på om det är incest)  

    Hur gamla var ni?

    Förstod ni att den som gjorde detta mot er gjorde fel eller fick den er att tro att det var sånt som hände eller att det var ert fel?

    Jag är så rädd att detta ska hända mina barn, eller ngt barn i min närhet så jag vill gärna veta,,,

    Min historia:
    Min mammas dåvarande sambo hade två söner som  var  äldre än mig. De sa att vi lekte på rummet. Så klädde de av mig och stoppade upp fingrar och hårda föremål därnere och hotade mig . Jag var 6 år och trodde det var mitt fel eller att alla gjorde så...  

    Ta hand om er. Hoppas ni mår bra i dag              

  • Svar på tråden Frågor till er som har blivit sexuellt utnyttjade/våldtagna som barn
  • Äldre 5 Mar 22:56
    #1

    Har blivit sexuellt utnyttjad av min bror.
    Pågick mellan jag var 6-8 år gammal.
    Visste inte att det var fel då och han sa att det var vår hemlighet.

  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Äldre 5 Mar 22:58
    #2

    Hur mkt äldre är din bror? Vad fick honom att sluta? har han bett om ursäkt? Vet dina föräldrar?

  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Äldre 5 Mar 22:58
    #3

    Förresten, jag beklagar! Eller vad man ska skriva. Det är ju hemskt!

  • Äldre 5 Mar 23:05
    #4

    8 år äldre än mig.
    Tror hans intresse av andra tjejer fick honom att sluta och kanske för att det var riskabelt.
    Bett om ursäkt kommer han aldrig göra. Han säger att han är oskyldig det svinet.
    Släppte bomben för mina föräldrar för ett år sen eftersom min ångest blev värre och jag orka inte bära hemligheten längre.

  • bandic­oot
    Äldre 5 Mar 23:06
    #5

    Personen/personerna som gjorde detta mot er, vad hade ni för relation?
    Innan han gjorde det mot mig var han mycket snäll och trevlig mot mig. Han är min farfar. 

    Var era föräldrar "oaktsamma" om er eller hur kan nåt sånt hända utan att en förälder märker något?
    (Går ju inte att svara på om det är incest)  
    Inte oaktsamma, men efterblivna. Han är ett skolboksexempel på en pedofil. Man måste vara dum i huvudet om man lämnar sitt barn ensam med en sådan människa.

    Hur gamla var ni? Det började när jag var 10 eller 11,och slutade när jag var 12.

    Förstod ni att den som gjorde detta mot er gjorde fel eller fick den er att tro att det var sånt som hände eller att det var ert fel? Jag förstod att det var fel. Men jag tänkte att jag borde ha fattat vad han var ute efter, eftersom det pågick grooming, ''superficial charm.''

  • bandic­oot
    Äldre 5 Mar 23:20
    #6
    Anonym (Undrar) skrev 2013-03-05 22:53:51 följande:

    Ta hand om er. Hoppas ni mår bra i dag              


    Tack. Detsamma.
  • Anonym
    Äldre 6 Mar 15:04
    #7

    *BUMP*

  • Anonym
    Äldre 6 Mar 21:01
    #8

    Låt inte en sån här viktig tråd dö.

  • Äldre 6 Mar 21:12
    #9

    Håller med. Såna här saker har jag alltid känt mig ensamt i världen om..

  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Äldre 6 Mar 22:04
    #10

    Finns det fler därute som vill dela med sig?

    Blir så ledsen när jag läser.

    En farfar ska vara en rolig, skrattig omtänksam trygg person. Likaså en bror...   

Svar på tråden Frågor till er som har blivit sexuellt utnyttjade/våldtagna som barn