• Svar på tråden Boxers eller "vanliga" kalsonger?
  • cosinus

    6-åringen har bara vanliga kalsonger och har aldrig efterfrågat några andra.

    4-åringen har mest vanliga och jag tror 6 par boxerkalsonger som han kallar för långa kalsonger, han ville prova sen han fått låna ett par hos en kompis efter en kissolycka.

    Barnens far har 90 % vanliga kalsonger då han hatar att det korvar sig i benen med boxer så killarna har aldrig ifrågasatt vanliga kalsonger ö h t.

  • tilj75

    Mina killar har vanliga, mest faktiskt för att de är så mycket billigare. De kan ju ärva av varandra men tre av dem har nästan samma storlek.


    ♥ Jack 070423 ♥ Jonatan 080918 ♥ Tim 091208 ♥ Kevin 091208 ♥ bf 130315 ♥
  • myone

    Boxer, men har även vanliga. Min son har fortfarande blöja, men har börjat använda kalsonger över för att hålla blöjan på plats (eftersom han vuxit ur alla bodys) och då tycker jag boxer sitter bäst. 

  • moi01

    Jag skulle säga jag var 13 år när jag så att säga övergick från vanliga till boxers efter det har boxers suttit på, boxers är bra de är inte bara underbyxor de ser bra ut också min flickvän gillar boxer och hon sade att många andra gillar boxers också hon frågade av sina tjej komposar vilket är sexigare på män boxers eller briefs och alla tjejerna sade boxers absolut.

    Här kommer en bra sak med boxers, jag hadde tidigare briefs och hadde ett skavsår på vänster lårben så det kom en upphöjning på lårbenet en liten typ en blåsa troligen av kiss som var vid snoppens ända och "droppade" lite lite ut i briefsen och skavade där i flera år sen utan nån salva böt jag bara boxershortsen så försvann skavandet och boxershort ser bra ut också behöver inte "skämmas" när man går och letar efter sina byxor runt i hela huset i bara boxers

  • Lille Snopp

    Som liten använde jag vanliga underbyxor (briefs) ämda till 7:de klass, efter vi hadde varit på en liten resa så tänkte jag att nu skulle jag prova dedär boxershortsen jag köppte en gång de kändes bra kändes som jag skulle flyga med dem och kändes konstigt när det spände runt låren men det spände inte hårt

  • Dannysp

    Jag(pappa) har använt briefs största delen av mitt liv.  Mina pojkar är 9, 11 och 15. Alla 3. använder briefs, den äldsta kör också boxer

  • Alvina

    Mina barn (flicka och pojke) använder bara boxertrosor/kalsonger. De är 5 och 8 år. 

Svar på tråden Boxers eller "vanliga" kalsonger?