Forum Inaktiva: Allergiexperten - Fråga experten
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Kopparspiral

    Ons 6 mar 2013 22:09 Läst 995 gånger Totalt 2 svar
    Ons 6 mar 2013 22:09

    Satte in en kopparspiral för lite över 1 månad sedan. För ca 3 veckor sedan har de börjat klia över allt, började i hårbotten och gått över till ben, handleder, magen. När jag duschar är det som värst, då kliar det över hela kroppen, idag tex blev ja blå - ådrorna syntes över hela benen men la sig efter ett tag. Jag känner att min kropp svullnad då jag sätter på mig byxor... Pratade med sjukhuset, dom sa att detta har dom aldrig hört, är detta kopparspiralen, har någon mera detta än jag ! Hjälp ...


  • Ons 6 mar 2013 22:11 #1

    Plus att ja fått eksem nere vid hälarna och finnar i ansiktet och utslag - jag har aldrig haft problemhy

  • Sön 10 mar 2013 12:23 #2

    Hej! Jag tycker du ska gå till den som satte in spiralen och beskriva dina besvär och få bedömning om spiralen ska tas ut.
    vänliga hälsningar Anitha 

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll