• Miranda85

    Sexlust

    Hejsan.

    Jag har varit tillsammans med min sambo i två år. Vi trivs jätte bra ihop och har det underbart. Jag älskar honom väldigt väldigt mycket och jag vet att han älskar mig också. Det visar han alltid. När det kommer till sexet så blir jag lite rädd. När vi träffades i början så hade vi sex ungefär sju gånger på en dag. Det var helt underbart och spännande. Nu är det inte så riktigt och jag förväntar inte mig det heller. Jag förstår att sexlusten inte blir på samma sätt när man har börja gå in i älska fasen. Men jag vill ju inte ha det så här. Jag kan inte säga att det är han som inte vill utan det är väl ömsesidigt. Jag fixar mig inte på samma sätt o klär upp mig på samma sätt som jag gjorde när jag träffade honom i början. Vi har varit så stressade bägge två i o med att vi ska gifta oss, han jobbar, jag pluggar och jobbar, vi ska köpa lägenhet, o vi ska gifta oss o ha ett stort bröllop här snart, o vi har så mycket å göra den här perioden och jag undrar om detta kan påverka vår sexlust? Och om det gör det så kanske det finns någon chans att gå tillbaka till att ha mer sex som vi hade innan? Det känns inte fel när vi har sex men om han till exempel kysser min hals eller rör vid mina bröst kan jag känna att det är lite obehagligt. Varför gör jag det?! Jag älskar ju honom så jävla mycket.

    Tacksam för svar.    

  • Svar på tråden Sexlust
  • Sexolog Camilla
    Hej.

    Jag tycker att du ska vända dig till en mottagning och till en kurator, psykolog, barnmorska eller sexolog för att i samtal beskriva dina känslor. De kan hjälpa dig att reda i dina känslor och tankar.

    Hälsningar
    Camilla  
Svar på tråden Sexlust