• Anonym (95D)

    Skäms över mina bröst *Bilder*

    Har aldrig tidigare visat någon mina bröst just av den enkla anledningen att jag mår så fruktansvärt dåligt av dom.
    Jag skäms även nu att visa dom därav är jag anonym.

    Som liten fick jag bröst sent och alla andra hade fått bröst och man blev retad för plankan.
    Sen tillslut kom brösten och ingen var gladare än jag att äntligen börja få bröst, men dom bara växte och står nu på 95D och pga storleken och tyngden blivit fula hängbröst med stora vårtgårdar och bröstvårtorna petar neråt

    Jag vet mycket väl att jag tillhör dom som har de fula brösten som man brukar få höra att hängbröst är så gräsligt osv.

    Har ammat flera barn men tack och lov har dom inte blivit ännu värre sen det utan är fortfarande som dom var innan. Hängiga men ändå fylliga.

    Hur ska man våga känna att man KAN visa sig inför sin partner trots sina fula bihang?

    Detta är ingen tråd för att visa upp mig utan jag behöver verkligen hjälp av folk hur jag kan bygga upp mitt självförtroende.            

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-17 13:22
    Bild på sid 1

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-18 16:56
    Bild finns inlagt av en anonym nr 114

  • Svar på tråden Skäms över mina bröst *Bilder*
  • Venne

    Det är skillnad på film och verklighet. Att killar kollar på silikontuttar på porrskådisar på datorn betyder inte att de inte gillar riktiga tuttar på riktiga flickvänner. 

  • Anonym (Varför?)

    Tänker inte skriva att dina bröst är fina. Varför är det så viktigt att bröst är fina/perfekta/fylliga osv? Varför får dom inte vara hängiga och fula? Varför skulle det vara så hemskt att ha fula bröst? Ingen gillar dig sämre om du har fula bröst. Va nöjd istället att dom har gett bra näring till dina barn.

  • Anonym
    Anonym (Varför?) skrev 2013-03-17 13:38:33 följande:
    Tänker inte skriva att dina bröst är fina. Varför är det så viktigt att bröst är fina/perfekta/fylliga osv? Varför får dom inte vara hängiga och fula? Varför skulle det vara så hemskt att ha fula bröst? Ingen gillar dig sämre om du har fula bröst. Va nöjd istället att dom har gett bra näring till dina barn.
    självklart är det viktigt att man trivs med sin kropp, inte bara att de haft en funktion.
  • Anonym
    Anonym (Varför?) skrev 2013-03-17 13:38:33 följande:
    Tänker inte skriva att dina bröst är fina. Varför är det så viktigt att bröst är fina/perfekta/fylliga osv? Varför får dom inte vara hängiga och fula? Varför skulle det vara så hemskt att ha fula bröst? Ingen gillar dig sämre om du har fula bröst. Va nöjd istället att dom har gett bra näring till dina barn.
    För mig känns det viktigt att jag är nöjd med mina bröst så jag kan leva ut mer och våga visa mig för min partner utan att behöva skämmas eller ha sex i total mörker
  • Nyfiken gul

    precis sådär ser mina bröst ut och jag har samma storlek dessutom , ammat tre barn och har alltid fått höra att mina bröst är sexiga. Jag är kurvig i övrigt (väger 75 kg)   och ingen har nånsin ens kommenterat att brösten skulle vara fel för att vårtorna pekar neråt. varför skulle nån säga något så urbota korkat?

    alla kukar är inte vackra heller by the way, krokiga , sneda, ådriga, slapp hud, för mycket hud, för stort ollon, osv osv....  Men jag har sex ändå för att det är skönt och för att penisen ger mig njutning. Inte fan bryr jag mig om hur en penis ser ut bara den gör sitt jobb.  En erigerad penis som är hård pga MIG är det sexigaste som finns oavsett hur den sen ser ut i övrigt. Jag kunde inte bry mig mindre helt enkelt.

     


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym
    Nyfiken gul skrev 2013-03-17 13:45:15 följande:
    precis sådär ser mina bröst ut och jag har samma storlek dessutom , ammat tre barn och har alltid fått höra att mina bröst är sexiga. Jag är kurvig i övrigt (väger 75 kg)   och ingen har nånsin ens kommenterat att brösten skulle vara fel för att vårtorna pekar neråt. varför skulle nån säga något så urbota korkat?

    alla kukar är inte vackra heller by the way, krokiga , sneda, ådriga, slapp hud, för mycket hud, för stort ollon, osv osv....  Men jag har sex ändå för att det är skönt och för att penisen ger mig njutning. Inte fan bryr jag mig om hur en penis ser ut bara den gör sitt jobb.  En erigerad penis som är hård pga MIG är det sexigaste som finns oavsett hur den sen ser ut i övrigt. Jag kunde inte bry mig mindre helt enkelt.

     
    Hade varigt underbart att kunna tänka så som du men tyvärr så sitter skräcken i mig vad folk ska tycka om dom.
    Venne skrev 2013-03-17 13:44:05 följande:
    Har du någonsin blivit ratad pga dina bröst? 


    Har inte visat mina bröst för någon i direkt ljus och när man snackat med vissa killar som man fastnade för så avslutade jag det hela då dom skrev att dom ej gillar hängiga vilket jag har.
  • Notperfect
    Nyfiken gul skrev 2013-03-17 13:45:15 följande:
    precis sådär ser mina bröst ut och jag har samma storlek dessutom , ammat tre barn och har alltid fått höra att mina bröst är sexiga. Jag är kurvig i övrigt (väger 75 kg)   och ingen har nånsin ens kommenterat att brösten skulle vara fel för att vårtorna pekar neråt. varför skulle nån säga något så urbota korkat?

    alla kukar är inte vackra heller by the way, krokiga , sneda, ådriga, slapp hud, för mycket hud, för stort ollon, osv osv....  Men jag har sex ändå för att det är skönt och för att penisen ger mig njutning. Inte fan bryr jag mig om hur en penis ser ut bara den gör sitt jobb.  En erigerad penis som är hård pga MIG är det sexigaste som finns oavsett hur den sen ser ut i övrigt. Jag kunde inte bry mig mindre helt enkelt.

     
    Kunde inte sagt det bättre själv!
  • Nyfiken gul
    Anonym skrev 2013-03-17 13:51:39 följande:
    Hade varigt underbart att kunna tänka så som du men tyvärr så sitter skräcken i mig vad folk ska tycka om dom.



    Har inte visat mina bröst för någon i direkt ljus och när man snackat med vissa killar som man fastnade för så avslutade jag det hela då dom skrev att dom ej gillar hängiga vilket jag har.
    Men varför ska du gå och flascha dom för folk? Det viktiga är väl att DU är nöjd?   Brösten visar du väl bara för en partner - han och du är dom enda som ska gilla dom . PUNKT.   

    och varför är det så hemskt att någon säger att dom inte gillar hängiga bröst? Det är ju något som faktiskt är relativt.

    Du har säkert krav på en partner, han får tex inte ha övervikt. Men skulle du träffa en kille som motsvarar alla dina krav UTOM att han faktiskt ÄR överviktig - inte skulle du rata honom bara för det?  

    Man gillar kanske inte killar med mustach men helt plötsligt sitter man med en karl som odlar helskägg och man anser det faktistk är ganska sexigt....

    Ja du ser kanske vart jag försöker komma?

    Allt är ju relativt helt enkelt.

     om en kille sågar dig enbart för att du råkar ha hängbröst - är han då verkligen någon du vill ha?  

    Se dett ur ett annat perspektiv helt enkelt och se logiskt på saken.

    Du gör dina bröst till ett problem som faktiskt inte exisiterar för nån annan än dig själv....

     
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (95 f)

    Förstår lite hur du känner det men mina bröst är ju liksom betydligt större och ännu hängigare , 95 F.Ingen har sagt något negativt om dom utan det sitter i mitt eget huvud att det är nåt fel på dom. Inte minst är det väldigt varmt vilket jag tycker är jobbigt.

    Däremot har jag inga problem att vara naken tillsammans med min sexpartner. Har du testat att försöka utmana dig själv steg för steg.Som i KBT. Hade han inte gillat dig och DIN kropp hade ni väll inte varit intima med varandra! Det är ju liksom skillnad om HAN hade ställt det villkoret: mörker eller med BH på eller hur du nu brukar göra 

    Jag har kanske ett råd som inte passar dig men i alla fall: jag fick lättare att acceptera mig själv när jag insåg hur många män som söker kvinnor som är BBW eller till och med SSBBW och eller har som högsta dröm att träffa nån som har riktigt stora bröst. Ju större ju bättre liksom! Det var genom att surfa på sexsidor jag kom till den insikten.  

Svar på tråden Skäms över mina bröst *Bilder*