• candy2013

    Undran om svininfluensa och lite till

    Någon som vet hur länge svininfluensa sprutan funkar och hur länge det är i kroppen?? Har hört att det kan vara i kroppen i många år, blir lite orolig med tanke på narkolepsi, och tog själv sprutan februari 2010. Orolig är jag, eftersom jag sedan 2010 har haft magproblem och det var veckor efter att jag vaccinerades som det började. Hade först ont i nedre delen av magen, och sedan lång tid tillbaks har smärtan kommit högre upp.. Jag tvingas springa till toaletten, har mycket starka smärtor. Det bränner också, innan mat har jag ont, har också ont när jag äter och efter att jag har ätit. Detta har blivit en mycket ond cirkel för mig som får lida pga dessa hemska magsmärtor, har testat olika receptfria saker men der är inget som funkar .. 

    Jag är ingen läkare som sagt var, och dessutom har jag konstant en gasig mage pinsamt men sant och jag skippar stark kryddad mat, äter inte ute eftersom det då gör smärtan ännu värre Jag är mycket rädd för smärtan i övre delen av magen, kan inte slappna av har värme kudde men det hjälper bara för stunden. Jag behöver hjälp/tips vad denna smärta kan bero på??

    Brännande, stark smärta och akut till toa ibland upp till 5 gånger på en dag efter varandra, pinsamt för mig. Reser aldrig bort pga mina besvär med magen  
  • Svar på tråden Undran om svininfluensa och lite till
  • candy2013

    Jag är rädd för att smärtan i övre delen av magen skulle kunna vara magsår eller mag katarr, då pappa hade tarm katarr och i unga år också fick springa på toa flera gånger per dag ... 
    Jag försöker slappna av, men hur när smärtan återkommer?? Detta stressar mig mer än vad det kan lugna mig :( Funderar på vad som är fel... 

  • candy2013