• laady1991

    Varför är jag bortknuffad?? :(

    Hej! Jag vet inte om det är graviditetshornonerna som påverkar eller har jag fått dåligt självförtroende?. Jag är gravid vecka 28, visst har jag reda stor mage men har inte alls blivit jättetjock och ful ser precis likadant ut som innan. Igor kväll var min man på toa och jag tog hans mobil ville kolla vad har surfar och såg att han läst massa " erotiska historier" inga porrbilder eller filmer utan bara hostorier,men enligt mig är det samma sak han läser ju heta hostorier liksom? :/ Vi har inte haft sex på en månad om inte lite mer pågrund av att jag haft urininfektion och senare råkat för svamp,det har inte känts fräscht direkt och ha sex. Innan jag tog mobilen igår när han va på toa så "touchade" jag honom lite och frågade om jag iallafall kunde suga av han men han ba mmm njaaaa jag har inte duschat får se om jag orkar senare. Han gick på toa men duschade aldrig ,senare gick jag på rummet och låg i sängen läste tidningar och kände mig ledsen och äcklad efter att jag sett vad han surfar. Han kom till rummet och undrade varför jag plötsligt blivit konstig? Jag sa bara nej det är inget vill ligga och läsa tidning. Han stack sen och kollade tv. Idag när vi vaknade har vi inte sagt ett enda ord till varandra inte ens hej eller god morgon. Ja fixade frukost och åt sj sen fixade han till sig sj. Har vart på rummet hela dagen idag och känner att jag inte vill prata 1-2 dagar med han. Är både arg och ledsen och äcklad. Det är visst roligare att läsa andras sex historier än att vara med mig??? Och han bryr sig inte heller att komma på rummet och se hur jag mår?. Han älskar mig det vet jag vi är nygifta och allt,men efter att jag blev gravid i oktober har set blivit back off med sex

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-29 16:18
    Överdriver jag tycket ni? Är porr bilder och filmer likadant som att läsa erotiska historier? Där någon skriver sin sex story?? Jag saknar han men han verkar skita i mig kommer inte ens till rummet och frågar något på hela dagen..?:/
    Jag är lite svartsjuk inte vart innan utan börjat bli nyligen?.

  • Svar på tråden Varför är jag bortknuffad?? :(
  • Nyfiken gul

    ni måste prata med varandra - ni löser inga problem med att låtsas som ingenting när det faktiskt ÄR nåning som stör er båda.

    Hormoner och graviditet är något som i allra högst grad även påverkar männen , många vill inte ha sex när kvinnan är gravid för att det för mannens del känns jättekonstigt.  Dom har lika stor rätt till såna känslor som du har rätt till känslor av äckel för att du har stor mage och svampinfektion. Same same liksom.

    Huvudsaken är att det inte blir gräl och sura miner över något som kan lösas bara genom att ni pratar med varandra.

    Så uppträd vuxet och se till att ni pratar ut om det här.   


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • laady1991
    mliten skrev 2013-03-29 16:17:36 följande:
    Prata med varandra.

    Problemet är att vi redan tagit upp det här typ innan nyår ungefär hade hänt samma sak och han sa jag gjorde det för att vi inte haft sex i några veckor och blaa blaa jag sa bara att ja tycker det är vidrigt hur kan han bli kåt av andras story? Han bara jag måste om jag inte gör något med dig. Och lovade skärpa sig,men neej
  • Nyfiken gul

    men alltså bara för att du är känslig, gravid , har stor mage och inte har lust på sex alla gånger osv så betyder ju inte det att han måste känna samma lika?

    han är väl lika kåt som vanligt? Men pga din graviditet blir sexlivet inte som varken han eller du har tänkt er.

    Då måste ni prata med varandra, kompromissa och hitta lösningar som funkar för er båda.

    tjat, gnöl, böner och hot hjälper inte, han blir inte mindre kåt av det.  Men acceptans och förståelse åt båda håll gör att ni kan förlika er med att det blir onani, oralsex, petting eller inget alls....  

    han ska förstå dig - ja

    Men då måste du okså förstå honom!  


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Nyfiken gul

    har ni pratat om själva graviditeten?

    vad känner han inför din kropps förändring?  vad tycker han om din mage och din graviditet som helhet?

    alltså - ja pratar om graviditeten och din kropp - inte barnet som sådant.  

    Utan själva förändringen en gravid kropp medför i ert privata liv.

    ni ska inte prata sex och ni ska inte prata bebis - utan om vilka tankar o känslor han just nu har inför din gravida kropp och vad han tycker och anser. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Gunilla 044

    Trist när det blir så,håller med nyfiken gul,ni måste kunna prata med varandra,gå omkring och tiga är aldrig bra.

Svar på tråden Varför är jag bortknuffad?? :(