• Anonym (Fatti­g studen­t)
    Äldre 30 Mar 00:17
    12492 visningar
    12 svar
    12
    12492

    Hjälp en student - tips på BILLIG och bra vibrator!

    Som rubriken lyder så letar jag, en fattig student, efter en billig men ändå bra vibrator. Har sett någon i byns "billiga handel", men de såg ut att kunna gå sönder så fort man snuddade dom vid huden. Obestämd Så jag stryker under att den förutom att vara billig också ska vara bra.

    (Kan tillägga att jag är oskuld vad gäller vibratorer, utan har kört på Lena Handén under årens gång, så har inte så bra koll på vad det finns för grejer där ute Oskyldig)

  • Svar på tråden Hjälp en student - tips på BILLIG och bra vibrator!
  • Sephre­nia89
    Äldre 30 Mar 00:26
    #1

    www.lastbryggan.se/sexleksaker-foer-henne/massagestavar-mjuka/ Tror de inte fläckar ned sitt rykte med att ha skitsaker.. sortera på billigast.. handlar till både mig och sambon där.

  • Sephre­nia89
    Äldre 30 Mar 00:28
    #2

    eeeh okej länken funkade into fast jag tog den sekunder knnan.. lastbryggan.se sen henne, översikt sen väljer du kategori och sortering

  • Anonym (Fatti­g studen­t) Trådstartaren
    Äldre 30 Mar 00:35
    #3
    Sephrenia89 skrev 2013-03-30 00:28:52 följande:
    eeeh okej länken funkade into fast jag tog den sekunder knnan.. lastbryggan.se sen henne, översikt sen väljer du kategori och sortering
    Det ska jag kolla upp, tack ska du ha! Glad
  • Anonym
    Äldre 3 Apr 09:43
    #4

    Blir nog inte mycket billigare än http://www.box2you.se

    Sist köpte vi med ett vibrerande ägg för 19kr bara för att det var billigt. Det lustiga var att det var bättre och skönare än den dyrare vara vi köpte också. Otroligt bra surr i det och perfekt om man gillar att ha något mot klittan mer än att ha något innuti.

  • Lis Alm
    Äldre 10 Apr 19:53
    #5

    Lustjakt har stort sortiment. Gå in på den kategorin som du önskar exempelvis lustjakt.se/listing/vanliga_stavar
    Välj att sortera på pris. Då kommer de i prisordning. Den billigaste nu i den kategorin är 39 kr!
    och hos Lustjakt har du alltid 3 års garanti - så håller den inte efter normal användning så är det bara att höra av sig, så får man en ny. =) Kanonbra!

    Lycka till!

  • Anonym (miss Alex)
    Äldre 27 Sep 07:40
    #6

    www.oliverocheva.se/kategori/sexleksaker/dildos/dildos-med-vibrator/

    Här är dildos med vibratorer sorterat efter pris och här kommer klitorisvibratorerna sorterade efter pris:

    www.oliverocheva.se/kategori/sexleksaker/onanihjalpmedel/klitorisvibratorer/

  • Anonym (;))
    Äldre 13 Oct 23:49
    #7

    Ett tomt TREOrör och stoppa in två humlor....treon som bli över kan bota eventuell huvudvärk innan akten ;)

  • Äldre 15 Oct 00:12
    #8

    Provat tipset med elvispen? Skall tydligen vara oväntat bra, chans till fontänorgasmer är stor sägs det. Låter galet, men googla lite. Någon på FL som kan bekräfta?

  • Anonym (12345­)
    Äldre 17 Oct 01:20
    #9

    Finns billigt på Ebay.  :)

  • Äldre 17 Oct 03:26
    #10

    Skriv till mig så kan jag köpa en åt dig :) om det passar? Haha

  • Äldre 17 Oct 08:55
    #11
    Ddd3 skrev 2016-10-15 00:12:27 följande:

    Provat tipset med elvispen? Skall tydligen vara oväntat bra, chans till fontänorgasmer är stor sägs det. Låter galet, men googla lite. Någon på FL som kan bekräfta?


    Jag trodde det var ett skämt, första gången jag såg om elvisp, men det har bekräftats av många i olika trådar här på FL och andra ställen, och vi har också provat det med bra resultat.

    Grejen är ju att man då använder en av de två visparna, och att tjejen har trosor på, och så låter man vispen "dutta" på utsidan av trosorna, mot klitoris. Då blir det inte vibrationer, utan korta smällar, som många ansett vara minst lika bra som vibrationer.

    Vibratorer har rätt ofta väldigt liten "rörelse" i sidled, men snabb frekvens, vilket gör att de inte känns så mycket alla gånger, utan mest bara bedövar. Så att bara rekommendera hela sex-siter till TS hjälper ju inte henne att välja en specifik vibrator. Samtidigt gillar ju alla lite olika, så det är svårt att rekommendera hur som helst.
  • Anonym (aliex­press)
    Äldre 17 Oct 10:41
    #12

    Kolla på aliexpress.
    Där kan du köpa vibbratorer för under 10 kr styck.
    Det kan ta någon vecka innan du får leverans kan vara värt det med tanke på priset.

    www.aliexpress.com/

Svar på tråden Hjälp en student - tips på BILLIG och bra vibrator!