• Frontline

    Hur gör man egentligen när man nätdejtar?

    Tycker att det är ok att dejta flera samtidigt och blir man väl intresserad av någon av dom så får man dra ner på dejtandet med dom andra för att se vart det leder, det märker man nog rätt snart om man börjar få intresse för nån.

    Jag hade ett par som jag dejtade samtidigt men redan efter ett par gånger fatta jag och den ena tjejen tycke för varandra så då avvecklade jag den andra som jag dejtade.
    Det var inget som jag berättade för nån av dom att jag gjorde.
    Nu är det 10 år sen och vi är fortfarande tillsammans..


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Frontline
    Anonym skrev 2013-04-04 01:47:25 följande:
    Har man kommit långt i dejtingfasen om man kommer till dejt 3? Eller efter hur många dejter anser du att man bör kunna fråga lite försiktigt om vart det kan leda nån vart? 
    Ja du det där är nog ingen lätt fråga att svara på, för vår del var det ju inte precis att man frågade om det kommer att leda till nått utan det bara blev så man kände det inombords att det klickade och vi träffades oftare men det var nog kanske efter 3:de dejten som man kände att det börjar stämma.
    Vi hade trots allt nästan 30 mil mellan oss men varje helg träffades vi och vi åkte varannan gång till varandra.
    Det var när hon frågade om vi skulle testa att flytta tillsammans som man insåg att man var ett par och det tog ca 3 månader från att vi träffades första gången så hon tog tjänstledigt och flyttade ner hoppade på nån kurs på komvux för att ha nått att göra och sen dess är hon fast här
    Den andra jag dejtade bröt jag kontakten med efter kanske tredje gången dejten med den jag lever med nu.
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Hur gör man egentligen när man nätdejtar?