• längtareftermiraklet

    gissa kön, ultraljud vecka 13!!

    Hej där alla fina människor!

    Idag var jag på mitt första ultraljud. Jag är i vecka 13. Och tänkte köra igång lite gissningar på könet genom ultraljudsbilden, ja ni vet, genom formen,huvudet blabla allt detta!
    kör igång och gissa, en tjej eller en pojke??


  • Svar på tråden gissa kön, ultraljud vecka 13!!
  • längtareftermiraklet
    NovemberApril skrev 2013-04-09 03:35:25 följande:
    Flicka.
    IsDimma skrev 2013-04-09 03:13:23 följande:
    Tös.
    Patricia1984 skrev 2013-04-09 03:01:39 följande:
    Flicka

    Åh, ni verkade vara överäns, men hur tänkte ni, hur kan ni se det? :D

  • AnnaRoos
    längtareftermiraklet skrev 2013-04-09 08:09:03 följande:
    jasså :D hur ser du det då?



    Det går ju inte att se varken eller, därav gissningarna. Du kan ju reda på könen på rutinultraljudet i vecka 18. Just nu är det dom sagt omöljigt att se. Där är ju som sagt därför vi bara gissar :)
  • längtareftermiraklet
    AnnaRoos skrev 2013-04-09 09:51:21 följande:


    Det går ju inte att se varken eller, därav gissningarna. Du kan ju reda på könen på rutinultraljudet i vecka 18. Just nu är det dom sagt omöljigt att se. Där är ju som sagt därför vi bara gissar :)
    jojo det vet jag :D men jag menar varför gissade du på just pojke? något speciellt på bilden du tänkte på? :)
    för mig är det helt okej att vänta det är ju inte länge kvar till vecka 18 som tur! Men roligt att se hur folk tänker, det har varit mycket snack om att genom formen på bebisens kropp kan man gissa kön osv :)

  • längtareftermiraklet

    Med tanke på den här länken, fast jag inte är helt säkert hur pålitlig infon är men med tanke på den så gissar jag på att det är en liten prinsessa jag ska ha!

    vad tycker ni?

  • Patricia1984

    Grattis!!!


    längtareftermiraklet skrev 2013-06-29 14:08:32 följande:
    nu är jag i vecka 25, och det syns väldigt tydligt att det är en grabb i min mage hihi :)

  • Majaplutt

    Gissar på en pojke då jag tycker mig se nått som pekar uppåt vid benen och så att bröstkorgen är låg. Har hört att flickor ska ha högre bröstkorg så därför min gissning.

Svar på tråden gissa kön, ultraljud vecka 13!!