• madrinathadon

    Så hemsk ja är !!!! O känslig!!

    Jag är i vecka 9 o jag känner inte ingen mig för jag är så hemsk. Mitt humör är som ett helvete o d gått så långt att ja o min sambo inte prata d går inte bara... O ja känner mig som ensammast i världen o han fatta inget Ja mår illa hela tiden plus ja kräker tänker ja på man så blir d värre . Alla blir lidande barnen för vi pratar inte o. För vi inte har rutiner o hemmet blir kaos o d kryper i hela min kropp. Jag är så trött o orkar inget i ingen bryr sig.. Ja går upp me. Barnens fixar på morgonen o sen hämtar ja dom på skolan för vi bor en bit bort. Min sambo gör märkliga saker sån retar mig till tusen bara som. I går hade han beställt en 52 tums tv o inte berättat nåt för mig för vi inte prata o vi har gemensam ekonomi. Märkligt!!! Just nu är d så dåligt för ja är så hemsk o han inte bryr sig om mig alls .... Jag älskar han men just nu känns d som vi kanske går så långt att vi går i sär för graviditeten. O vi kan verkligen inte prata.... Snälla finns någon me nåt råd? Ja behöver o känner mig ensammast o ingen o prata med... Massa kramar

Svar på tråden Så hemsk ja är !!!! O känslig!!