• Äldre 12 Apr 07:39
    3672 visningar
    9 svar
    9
    3672

    Någon som inseminerat på Huddinge?

    Hej alla lyckliga gravida!

    Jag är inte gravid än, men längtar så att det gör ont! Jag och min fru fick äntligen ett brev från Karolinska här om dagen. Det stod att vi skulle skicka tillbaka ett svar på om vi fortfarande är intresserade + samtycke om att läsa journaler. Det skickade vi in igår och nu är det svårt att tänka på något annat :) Ni som har inseminerat på Karolinska, vad hände efter att ni skickat in pappret? hur lång tid tog det innan ni fick komma på läkar- och kuratorssamtal? Och sedan - NÄR fick ni börja inseminera?

    Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Någon som inseminerat på Huddinge?
  • Äldre 12 Apr 17:19
    #1

    Puff!

  • Äldre 15 Apr 15:39
    #2

    Hej!

    Förstår er längtan!
    Jag kommer inte håg när vi hade vårt samtal med kuratorn men från att vi
    ställde oss i kö i april 2011 så tog det elva månader innan vi i Mars 2012 gjorde vi vår första insemination!

  • Äldre 15 Apr 19:53
    #3
    Annie Pannie skrev 2013-04-15 15:39:18 följande:
    Hej!

    Förstår er längtan!

    Jag kommer inte håg när vi hade vårt samtal med kuratorn men från att vi

    ställde oss i kö i april 2011 så tog det elva månader innan vi i Mars 2012 gjorde vi vår första insemination!



    Tack för svar :) Minns du om det tog lång tid mellan nybesök och insemination? 11 månader är ju rätt snabbt iaf!
  • Äldre 16 Apr 09:10
    #4

    Nej det minns jag faktiskt inte, det är lite av en röra i huvudet av alla möten

  • Äldre 17 Apr 16:23
    #5
    Annie Pannie skrev 2013-04-16 09:10:04 följande:
    Nej det minns jag faktiskt inte, det är lite av en röra i huvudet av alla möten
    Haha förstår det :) Jag ska försöka tagga ner lite nu. Det handlar om ett par månader nu på sin höjd, i sammanhanget är det inte mycket!
  • Äldre 19 Apr 10:34
    #6
    AlinaLo skrev 2013-04-17 16:23:34 följande:
    Haha förstår det :) Jag ska försöka tagga ner lite nu. Det handlar om ett par månader nu på sin höjd, i sammanhanget är det inte mycket!
    Den som väntar på nåt gott, väntar ju alltid för länge så det är helt förståeligt tycker jag
  • Äldre 2 May 07:28
    #7

    Nu har iaf kallelsen kommit :)

  • Äldre 2 May 12:46
    #8

    Vad härligt, hoppas det går fort nu för er

  • Äldre 5 Jun 11:27
    #9

    Hej. 
    Det gick väldigt fort när vi väl hade varit på nybesök och kuratorbesök (kommer inte ihåg i vilken ordning det var). Om jag inte missminner mig började vi inseminationen i kommande cykel men det beror nog på hur mycket dom har. Hur som helst är ni väldigt nära start. Glad

    Lycka till!  

Svar på tråden Någon som inseminerat på Huddinge?