• Anonym (Rabbit)

    Tips på bra Rabbit?

    Jag vill köpa en Mr Rabbit. Dom ser både snygg och sköna ut. ;) 

    MEN, det finns ju alla varianter på den, lite längre, tjockare, dyra, billiga, korta.. Vad ska man tänka på?

    Positivt och negativt om dessa? Berätta gärna Skrattande 

  • Svar på tråden Tips på bra Rabbit?
  • Anonym (Rabbit)

    Tack för tipset! :D Den lät och såg väldigt bra ut! 

  • nord
    Anna K skrev 2013-04-19 19:44:04 följande:
    Bästa enl mig. Hållbar, många valmöjligheter, lagom storlek och grym på att tillfredsställa :)

    www.vuxentoys.se/vibratorer/rabbit-vibrator/e...
    kan man bygga på sån där extrautrustning på sin egen kuk då? typ roterande ollon, vibrationer och ett skaft som går runt i sju lika hastigehter

    jag hade en tjej som hade en sån där, men hon använde den aldrig, för dels tyckte hon inte om penetration annat än av riktiga snoppar, och dels var det helt onödigt med 7 hastigheter och byta av rikting och allt det där.

    hon använde iställer en liten durexvibrator som mest var för klitoris till slut, och henne rabbit hamnade i troslådan.
     
  • Anonym (Kaninkännaren)

    Hej
    Jag har arbetat med sexleksaker i väldans massa år och jag skulle säga att det beror helt på vad man gillar. Många av de nyare mer avancerade rabbitarna är betydligt hårdare än de var i början. Det går inte riktigt att jämföra "ur rabbiten" med de moderna då de oftast har fasta stålkulor som roterar medans den första varianten har en  "visp" som rör  om bland en hög kulor. En annan stor skillnad är att den första rabbiten har en separat kontroll vilket är väldigt ovanligt på de senare modellerna.

    Det är nästan lite konstigt men den rabbit som omnämndes i "sex and the city" säljer fortfarande oerhört bra och får väldigt många positiva omdömen av användarna.  På många sätt kan man säga att de nya stavarna är av bättre kvalité men enligt många så erbjuder de inte riktigt samma känsla. Tilläggas bör att den "riktiga" rabbiten oftast är betydligt billigare än de nya.

    Länk till orginalet http://lustjakt.se/details/rabbit_pearl 

    Men som man säger, smaken är som baken -Tudelad. 

  • Anonym (x)

    Nya tips önskas då jag står inför en uppgradering av "magiska lådan"

  • Anonym (x)

    Dom ser sååå sköna ut till funktion, men måste dom verkligen vara så fula?

  • Anonym (x)

    Hur viktiga är kulorna i skaftet? Duger en sådan här.

    Vibe Therapy Jubilation





    Någon som testat? Den är inte så grov som många andra. Det gillar jag plus att den är snygg

  • Anonym (Laddbar?)

    Jag skulle vilja ha en laddbar/med sladd. Batterier blir ju dyrare än produkten själv. Tips? :)

Svar på tråden Tips på bra Rabbit?