• Starkamamman

    Kommer barnets pappa tillbaka?

    Har fått höra många ggr att de flesta ex kommer tillbaka efter ett par månader/år.

    Vi älskade varandra jätte mycket och det gör vi än idag känns det som men ,anledningen till att han gick vidare var pga en annan tjej som han hade reserverat och all tjafs och bråk mellan oss.

    Vi levde som särbo men var tillsammans i 4 år.

    Han pratar aldrig om sin tjej ,dejtade henne i smyg i 3 månader tills jag av ren slump såg de ute tillsammans på Juldagen.
    Jag älskar honom mycket fast han har varit respektlös och inte varit ärlig om det mesta.
    Undrar om han kommer och försöka få mig tillbaka igen?
    Han kommer hem till mig för att träffa barnet och pratar aldrig om sin nya tjej.

    Nån gång var jag hos honom med min son för han hade flyttat till ny lgh och ville visa mig allt ,men jag såg aldrig hennes saker där och han säger att de inte bor ihop.
    Finns det hopp för oss som familj?


     


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-21 16:37
    Det känns som att han vill ha koll på mitt liv och hör av sig ofta via telefon och mejl.

    Många säger att de kommer tillbaka om det fanns kärlek ..men jag börjar ge upp nu och vill inte längre vänta.
  • Svar på tråden Kommer barnets pappa tillbaka?
  • Gerd parterapeuten

    Hej!

    Jag får inte en känsla av att du skall vänta på honom. Han lämnade dig för en annan tjej. Även om det inte skulle bli något mellan dem så har han gått bakom ryggen på dig. Du gör nog klokare i att tänka att det är helt slut mellan er. Ta hand om dig själv och sonen och satsa på en framtid utan din f d. Du är värd någon som du kan lita på och som finns där för dig!

    Hälsningar
    Gerd  

  • Starkamamman
    Gerd parterapeuten skrev 2013-05-19 13:45:21 följande:
    Hej!

    Jag får inte en känsla av att du skall vänta på honom. Han lämnade dig för en annan tjej. Även om det inte skulle bli något mellan dem så har han gått bakom ryggen på dig. Du gör nog klokare i att tänka att det är helt slut mellan er. Ta hand om dig själv och sonen och satsa på en framtid utan din f d. Du är värd någon som du kan lita på och som finns där för dig!

    Hälsningar
    Gerd  
    Tack för ett ärligt svar..även om det gör ont innerst inne så är det sanningen.
    han lämnade mig för en tjej som enligt mina bekanta inte är i samma nivå ..en tjej med många problem och dessutom kriminell.
    Så jag säger att Karma kommer alltid ge tillbaka beroende på ens handlingar:)
Svar på tråden Kommer barnets pappa tillbaka?