• Anonym (!!)
    Äldre 22 Apr 14:12
    850 visningar
    6 svar
    6
    850

    han är 10år yngre

    Ok jag har hånglat, haft sex med och totalt fastnat för en kille som är 10år yngre. Jag vill veta mer om honom, umgås och se om det bara är fysisk attraktion eller mer. I vanliga fall faller jag enbart för äldre män så jag är lite i chock. Samtidigt som jag är nyfiken på att se vad detta är så är jag lite osäker just på grund av ålderskillnaden. Jag är ju kvinna med begränsad tid att skaffa barn på. Han är 24 och jag 34... Vill inte ta upp barn med en gång och skrämma iväg honom innan jag vet vad det är vi har. Äh jag vet bara att så fort jag ser honom så svävar jag på moln och fnittrar när han ser in i mina ögon. Jag blir knäpp och vill bara vara nära. Finns det någon här som haft samma åldersskillnad där det funkat bra? Då kvinnan är så mycket äldre än mannen?

  • Svar på tråden han är 10år yngre
  • Äldre 22 Apr 14:16
    #1

    Jag har två sådana par i min närhet och de verkar väldigt lyckliga.

  • Äldre 22 Apr 14:19
    #2

    Min man är 10 år yngre, inga problem alls. Han blev 30 nu i helgen, jag blir 40 om någon månad. Vi har varit ihop under några år nu och ska gifta oss. 


    Livet liiivet, varje dag något nytt, dyslexiamaniac.bloggplatsen.se
  • Anonym (!!) Trådstartaren
    Äldre 22 Apr 14:21
    #3

    Åh tack för era svar. Kul att höra att det funkar bra! Ska släppa den tanken nu :)

  • shalse
    Äldre 22 Apr 14:22
    #4

    Det spelar väl ingen roll, 24 och 34 är väl ingen skillnad? Tuta och kör nu.

  • Äldre 22 Apr 15:05
    #5

    Zlatan är väl bestämt yngre än sin tjej och där verkar det ju hålla

  • Anonym (Särbo­)
    Äldre 22 Apr 15:20
    #6

    Vi har varit tillsammans i över 10 år och jag är 45 år och min kille är 35 år! 

    Lycka till! Solig Kärleken har ingen ålder! Solig 

Svar på tråden han är 10år yngre