• Nyfikne

    Höra/se grannar ha sex

    Hej
    Ämnet har säkert diskuterats i någon form förr men ändå.

    Har du hört/sett grannar ha sex?
    Finner du det upphetsande eller störande?

    Vi bort i ett äldre hus i stan med väldigt tunna dörrar.
    Senaste månaderna har det hänt 2 gånger att en av grannars sexande hörts tydligt i trapphuset.  
    Jag kan inet låta bli att tänka på det, när jag numera ser henne i trappan :)
    calle me a pervo, men jag tänder på det.
     

  • Svar på tråden Höra/se grannar ha sex
  • Anonym (69"-man)

    Det är ju hett när grannarna sexar! Inspiration liksom :D Jag kan inte förstå hur det kan störa på något sätt!

  • Anonym (S)

    Hört mitt ex grannar ha sex en gång. Det var inte upphetsande för mannens stönande förstörde liksom möjligheten till spänning

  • Anonym (Fia)

    Jag går igång ordentligt när jag hör grannarna ha sex. Man hör framförallt henne och hur skönt hon har det. Och då vill jag också ha det lika skönt. Min kille brukar aldrig ha problem att hjälpa mig med det.

  • NyttNamn

    Tror fan aldrig jag bott granne med nån som haft sex.. :S Har aldrig hört nåt iaf, kanske bara bra ljudisolering, eller så knullar grannarna tyst ;)


    Äsch! /NN
  • toccata

    Sett två olika grannpar älska. Trevligt. Sett en granne onanera och det var om möjligt ännu trevligare.

  • Nyfikne
    NyttNamn skrev 2013-04-26 20:51:23 följande:
    Tror fan aldrig jag bott granne med nån som haft sex.. :S Har aldrig hört nåt iaf, kanske bara bra ljudisolering, eller så knullar grannarna tyst ;)
    skaffa kåta grannar :)
     
  • Nyfikne
    Anonym (Fia) skrev 2013-04-26 18:33:34 följande:
    Jag går igång ordentligt när jag hör grannarna ha sex. Man hör framförallt henne och hur skönt hon har det. Och då vill jag också ha det lika skönt. Min kille brukar aldrig ha problem att hjälpa mig med det.
    Vet exakt vad du menar :)
     
  • NyttNamn
    Nyfikne skrev 2013-04-30 13:52:23 följande:
    skaffa kåta grannar :)
     

    Bra lösning... Annonserar man efter sådana på Blocket.se eller?? Tungan ute

    Kan förresten lägga till mitt svar, att jag tänkte på "ofrivilligt" hört eller sett grannar ha sex när jag svarade... Vi hade faktiskt grannar som vi både hörde och såg, via foton och filmer... Men det var ju liksom "planerat"... Glad
    Äsch! /NN
  • Nyfikne
    NyttNamn skrev 2013-04-30 13:55:25 följande:

    Bra lösning... Annonserar man efter sådana på Blocket.se eller?? Tungan ute

    Kan förresten lägga till mitt svar, att jag tänkte på "ofrivilligt" hört eller sett grannar ha sex när jag svarade... Vi hade faktiskt grannar som vi både hörde och såg, via foton och filmer... Men det var ju liksom "planerat"... Glad
    Oh fan,
    de var ju trevliga grannar där.
    Min granne, har nog ingen aning eller skiter i, att det hörs i trapphuset när hon och hennes kille leker :) 
  • Anonym (Frun i huset)

    Haha, när jag bodde i lägenhet så skulle jag och min sambo ha sex- and boy, did we have sex! Dagen efter kommer min jättetrevliga granne från lägenhetshuset mitt emot och säger:

    -Det va ett par som måste ha glömt stänga ett fönster igår kväll för det ekade ut över heeeela gården när de hade sex! De verkade dock ha det trevligt!

    Erkände att det va jag som inte hade stängt fönstret riktigt xD Hoppas jag gjorde någon glad då!

Svar på tråden Höra/se grannar ha sex