• Äldre 26 Apr 15:43
    38179 visningar
    11 svar
    11
    38179

    Tillbehör till pulled pork.

    Har blivit sugen på att testa och göra pulled pork men funderar över vilka tillbehör som ska till. Vad brukar ni ha? Letar man på nätet känns det som om man mest hittar "kött i bröd" eller något som liknar en taco-buffé. Känns inte jättefestligt något av det men det kanske är supergott ändå. Söker erfarenheter. Vad brukar ni ha till ert pulled pork?

  • Svar på tråden Tillbehör till pulled pork.
  • Äldre 26 Apr 15:48
    #3
    iamanonguest skrev 2013-04-26 15:46:35 följande:
    Cole slaw, tabasco... eller så. Det ska serveras i bröd. Här är ett recept. Där pratas det om vinegar sauce. Det kanske är något? Annars kan jag tänka mig samma tillbehör som till kyckling. Grillad fänkål eller selleristjälkar med blue cheese sås. www.epicurious.com/recipes/food/views/North-C...

    iamanonguest skrev 2013-04-26 15:46:35 följande:
    Cole slaw, tabasco... eller så. Det ska serveras i bröd. Här är ett recept. Där pratas det om vinegar sauce. Det kanske är något? Annars kan jag tänka mig samma tillbehör som till kyckling. Grillad fänkål eller selleristjälkar med blue cheese sås. www.epicurious.com/recipes/food/views/North-C...

    Cole slaw är ju jättegott, tack för tipset. Vad brukar du ha för bröd? Hembakat?
  • Äldre 26 Apr 15:52
    #4
    Virriga Vera skrev 2013-04-26 15:48:18 följande:
    Vi brukar ha det på buffébord, med sallad, i bröd, i tortilla eller med pommes. Det går att variera i det oändliga.

    Virriga Vera skrev 2013-04-26 15:48:18 följande:
    Vi brukar ha det på buffébord, med sallad, i bröd, i tortilla eller med pommes. Det går att variera i det oändliga.

    Menar du att ni äter det på så många olika sätt (typ buffe ena gången, med bröd andra gången och pommes tredje) eller att ni har buffé som brukar innehålla allt det du listar upp? Förstår att jag verkar rätt korkad men har aldrig ätit det själv och vill ta till vara på era erfarenheter så gott det går
  • Äldre 26 Apr 15:53
    #5

    Varför, varför, varför kommer alla citat två gånger???

Svar på tråden Tillbehör till pulled pork.