• Fröken reserv­erad
    Äldre 5 May 08:44
    7993 visningar
    47 svar
    47
    7993

    Varför så få kåta tjejer på nätet?

    micromat skrev 2013-05-04 22:57:01 följande:
    Klart som fan tjejer är kåta, men som tjej på sexsajt blir det otroligt tjatigt med 100mail om dagen med samma frågor!! Jag tror inte ni fattar hur tråkogt det blir i längden..

    Är du kåt? Är du rakad? Vad gillar du analsex? Länge sen du knulla? Vill du med en blahablhabla man på xx år? Vill du knulla? Ska vi ses? Vill du mysa? Ska killar va rakade? Vad gillar du stora/små kukar?

    Fatta att ni tjatar sönder sex så det har i mitt fall blivit så fruktansvärt trist att snacka sex och att ens logga in på dessa sajter längre.. Finns liksom ingen finess/fantasi/charm/humor kvar..



    Håller helt med. En vecka på en kontaktsida gör mig till manshatare. Just för att så många är totalt respektlösa. Sexlusten försvinner totalt.
    Reserverad står för upptagen.
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 5 May 09:03
    #21
    Anonym (Jan) skrev 2013-05-05 08:59:48 följande:
    Hyfsad myt att kvninnor är lika kåta som män. Det är popluärt att jämställa allting och säga att det är miljö, fostran, attityder osv. Iofs svårt att göra vettiga vetenskapliga studier i ämnet, men skulle kvinnor till en fjärdedel veta vad män tänker på skulle ingen vilja röra i en man igen.



    Är det så illa? Men hur vet ni män hur kåta/ icke kåta vi kvinnor är då?
    Reserverad står för upptagen.
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 5 May 09:20
    #23
    Anonym (Jan) skrev 2013-05-05 09:14:18 följande:
    Sant, går inte. Det går inte heller att säga att kvinnor är lika kåta som män som att de inte är det. Det är spekulation förstås. Om vi ska mäta det som går att mäta så ser vi ju att män är ute efter sex nästan 10gånger mer på nätet iaf.



    Jo. Fast på nätet påverkas det ju av tillgång och efterfrågan. Vill jag ha sex med vilken man som helst kan jag gå ut på nätet och fixa det på en timme. Har jag specifika krav på mannen tar det ett par veckor/ månader. Går en man ut och letar efter något specifikt och har stor urskiljning och är kräsen tror jag att det tar ett par veckor/ månader för honom med. Visar han däremot upp ett nätbeteende som antyder att han tar allt när som helst komner han troligen inte få något.
    Reserverad står för upptagen.
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 5 May 13:25
    #29
    Anonym (Jan) skrev 2013-05-05 09:31:44 följande:
    Det är ju samma beteende som finns överallt. Samma sak på krogen. Män konsumerar porr i betydligt större utsträckning. Män onanerar oftare. Män vill nog ha mer sex än sin kvinnliga partner, generellt. Jag tycker det finns tecken på att män är kåtare även trots det inte finns tillräckliga belägg att säga att det är en sanning. Om vi ska dra i djurpararell så finns det väl tecken på att hanar hos djur som är relativt närbesläktade med människan mer drivna av sina parningsinstinkter genrellt.



    Jag känner inte igen mig. Kvinnor konsumerar också erotik. Im de inte gillar porr så kanske de läser porr istälket. Kvinnor onanerar väl lika ofta? Och vill väl ha sex lika ofta som sin partner i stort?

    Kvinnor kan i princip ha mer sex än män dessutom. De flesta karlar ör nöjda efter de fått utlösning.
    Reserverad står för upptagen.
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 5 May 13:25
    #30
    Haskel skrev 2013-05-05 09:34:22 följande:
    Jag håller med om att det definitivt finns ett stort överskott av män på dejtingsidor. Men enligt mig, är kvinnorna där lika "kåta" som oss män. Skillnaden är mest att väldigt få kvinnor gillar när man enbart säger, "Hej! Ska vi knulla". Som överallt annars vill kvinnor ha lite "stil och finess". Någon att prata med, få förtroende för, bli uppvaktad av osv. Precis på samma sätt som kvinnor ofta vill ha mer förspel innan sex, vill de även ha ett typ av förspel innan de kan tänka sig att prata om sex. Jag tycker inte heller att det är för mycket begärt av kvinnor, att vilja ha/se ett gentlemannamässigt beteende först.



    Så uppfattar jag det med.
    Reserverad står för upptagen.
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 5 May 14:11
    #33
    Anonym (Olika.) skrev 2013-05-05 13:43:18 följande:
    Säg det till alla män, inklusive mig själv, som faktiskt helhjärtat tar oss tid, även efter utlösning, och faktiskt anstränger sig och försöker få kvinnan att sväva loss och nå klimax.



    Jo men ändå. De flesta karlar kan omöjligen fysiskt ha samlag i flera timmar flera dagar i rad. Och få en tio- femton orgasmer på en dag. Vi kvinnor kan ju det. Så jo. Vi kan vara lika sexfixerade och lika sexintresserade.

    Ta bara en sån här sak som att det är svårt för en man att se till att sju tjejer blir tillfredsställda samtidigt. Lättare för en kvinna.
    Reserverad står för upptagen.
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 6 May 06:57
    #45
    Anonym (Olika.) skrev 2013-05-05 14:31:39 följande:
    Nu tror jag emellertid det är föga önskvärt att för en karl varken knulla en halv dag, 7 dagar i veckan, som tillfredsställa 7 kvinnor på ett bräde. Vi får acceptera att män och kvinnors sexuella betingelser ser olika ut, och anpassa oss därefter.

    Reserverad står för upptagen.
  • Fröken reserv­erad
    Äldre 6 May 06:59
    #46
    Anonym (Olika.) skrev 2013-05-05 14:31:39 följande:
    Nu tror jag emellertid det är föga önskvärt att för en karl varken knulla en halv dag, 7 dagar i veckan, som tillfredsställa 7 kvinnor på ett bräde. Vi får acceptera att män och kvinnors sexuella betingelser ser olika ut, och anpassa oss därefter.



    Det kanske är önskvärt för hans kvinna? Iaf den första biten. Sju kvinnor på en gång är ju lite överkurs kanske

    Poängen är att även kvinnor kan ha stor sexlust och fysiskt kan de generellt ha mer sex än män.
    Reserverad står för upptagen.
Svar på tråden Varför så få kåta tjejer på nätet?