• Molly1976

    Vi som fick våra bebisar i april, maj eller juni 2013

    Hej

    Nu börjat bebisarna komma ut och jag tänkte det var kul att starta en ny tråd, istället för att vara kvar i bf-trådarna.

    Min lilla Ella föddes den 4 maj.

  • Svar på tråden Vi som fick våra bebisar i april, maj eller juni 2013
  • TurkiskPeppar

    Kul med en ny tråd där vi kan skriva mer om de små utan att öka på längtan hos de som ännu inte fått Hur går allt för er Molly? Här flyter det på bra. Lillasyster har äntligen fått namnet Tyra efter mycket velande fram och tillbaka. Amningen fungerar bra, förutom att hon somnar ifrån det då och då och vid de tillfällen vill hon amma ganska snart igen. Storebror tar allting bättre än väntat än så länge och är väldigt gullig mot sin syster. Så härligt att se

  • Pumpkin

    Bra initiativ Molly!

    Här flyter allt på ganska smärtfritt - lillasyster äter, sover och kräks typ. Men kräkningarna börjar lugna sig nu som tur är. Storebror tar det hela mycket bättre än väntat och är supergullig mot lillasyster, men visst märker vi att han testar lite extra mot oss nu.


    Ludvig 100520 - enpumpa.blogspot.com - Lillasyster BF 130504
  • Meja2011

    Hej på er:)

    Hur går det för er?
    Vi är inne på 4:e dagen idag, och lillebror har sovit större delen av dagen, han har varit väldigt VÄLDIGT svår väckt, nästan så man blivit lite orolig. Imorgon kommer BVC, hoppas på att han ökat i vikt nu, han gick ner från 4165 till 3750 på 2:à dagen. Så hoppas mjölken min kommit igång!

  • dah

    Lyckades hitta hit ändå, trots att länken inte ville fungera för mig... För oss går det som sagt bra, hemma sedan snart två veckor tillbaka o lilleman gått upp i vikt o växt som han ska. Ikväll har han sovit mycket - nästan så man blir orolig - aldrig är man nöjd! Men tu o tre så får jag kanske en gäst i mjölkbaren som aldrig vill gå hem!

  • Sandra7903
    auapower skrev 2013-05-09 22:24:06 följande:
    Favoritar så att jag lätt kan hitta hit när min bebis väl valt att komma ut 

    Gör som auapower; favoritar sidan
  • marre1980

    Vad kul med uppföljningstråd.
    Min lille plutt har gråtit mycket under dagen och haft magknip. Livrädd för att det ska vara kolik. Men tack o lov har hon sovit. Under natten. Är uppe och ammat nu. Håller tummarna att hon sover vidare sen.

  • Pumpkin

    Kolik tar några veckor innan det visar sig, så det kan vara en tillfälligt ond mage "helt enkelt". Men jag rekommenderar också Sempers magdroppar, de gjorde underverk för sonens mage!


    Ludvig 100520 - enpumpa.blogspot.com - Lovisa 130507
Svar på tråden Vi som fick våra bebisar i april, maj eller juni 2013