• Anonym (:()

    Min man tappar tålamodet och slår våran tös :(

    Jag vet inte vad jag ska göra! Min man tappar tålamodet jätte lätt och blir arg, jag är så arg och besviken på honom. Han slår våran dotter för minsta lilla när han har haft en lång dag på jobbet och är trött, han blir som det hemskaste monster! Våran tvååring snart 3 i sommar är ganska vild och trotsig. Iförrgår fick jag nog, han smällde till henne 5 gånger på bara 2-3 tim, på kvällen före läggdags. Slår henne hårt på rumpan (med blöja på) slog henne med hennes tröja på benet som hon vägrade ta på sig, sen såg jag ett märke på hennes axel vid bröstet som hon visade och sa titta vad pappa gjorde. Sen ville hon inte borsta tänderna och spotta ut massa vatten som rann på hennes tröja då smällde han till henne på armen så det lät högt och Putte till henne hårt så hon hängde fram över handfatet, hon stod på toa stolen. Jag blev förbannad och tog henne och sa åt han att gå därifrån. Jg får trösta henne och jag mår för jävligt. Hur kan jag ha en man som inte har någon kontroll hon är bara ett barn!! Ändå är det jag som har varit hemma med barnen varenda dag, men aldrig att jag skulle slå mina barn när dem är jobbiga. Vi bråkade dagen efter och han får det att låta som att det är mitt fel, han blir arg på MIG! Han säger att han inte vill göra som han gör, men han är stressad och trött då menar han att jag ska hoppa in och ta över allt:/ jag har alltid sagt till mig själv att aldrig vara med en man som slår barn, jag hatar det. Det går emot allt jag står för! För övrigt är han underbar och älskar son familj, kramar och säger att van älskar dem till barnen. Ska kg behöva skydda mina barn mot deras egen far!!? Jag vägrar stå bredvid detta. Han har sagt flertal gånger att han ska sluta. Men nu har set blivit värre. Vad ska jag göra? :(

  • Svar på tråden Min man tappar tålamodet och slår våran tös :(
  • Anonym (:()

    Mobil inlägg därför är det så rörigt

  • fläta

    Vad du ska göra? Du ska polisanmäla honom och så ska du ta er dotter och gå därifrån. Fast i omvänd ordning. Det är ett gigantiskt svek av dig om du låter din dotter bli misshandlad.

  • skrullas

    Du ska skaffa ett annat boende ansöka om enskild vårdnad och göra allt som står i din makt att skydda ditt barn från misshandel.

  • Lena

    Jag hade sagt att jag polisanmäler nästa gång han rör mina barn och jag lämnar honom direkt om han inte söker hjälp.

  • Christi38

    Lena, Vadå nästa gång? Nästa gång kan det vara försent!!

    Ts, Och Vadå underbar man annars?! Han slår din dotter, det finns inga ursäkter.

  • nozpa

    Sparka ut tänderna på honom och dra därifrån såklart.

  • fläta
    Lena skrev 2013-05-10 12:15:58 följande:
    Jag hade sagt att jag polisanmäler nästa gång han rör mina barn och jag lämnar honom direkt om han inte söker hjälp.
    Så du tycker att ts ska invänta en smäll till för barnet? Barnet ska behöva få stryk ännu en gång för att du råder ts att gulla med sin uppenbart störda idiot till karl? Ha lite tålamod med honom liksom? Han kanske skärper sig och plötsligt inser att han behöver hjälp?

    Herregud, så dumt.   
Svar på tråden Min man tappar tålamodet och slår våran tös :(