• Anders 386

    Bilder av könsorgan på Bodycontact

    Jag har lite svårt att se det fina med att lägga in närbilder på könsorgan när man söker sexpartner på Bodycontact och liknande sajter? 
    Tror inte att så många kvinnor tänder på en stor kukbild.
    Och jag tycker det är ganska ointressant med närbild på en mutta. 
    Alla män på BC har en  kuk, o alla kvinnor har en mus, tycker inte det är speciellt tändande kroppsdelar. 
    Tycker det är betydligt mer intressant med "kroppsbilder", typ överkroppen eller rumpan.
    Skulle va intressant att veta vad andra tycker? Är jag lite ensam om min åsikt?
    Har jag lite kvinnlig syn på det här?  Beror det på att jag är så gammal??  (57 år)
     

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-13 12:50
    Jag tycker om att se nakna människor - och bilder på nakna människor. Det jag inte tänder på är "close up"-bilder på könsorganen.

  • Svar på tråden Bilder av könsorgan på Bodycontact
  • caaroline

    Det beror absolut inte på att du är gammal, haha.. Jag tycker exakt likadant! Nu är jag inte medlem på såna sidor men ser jag en kille någonstans på en "site" så är det första jag tänker på inte kuken iallafall, blir liksom avtänt på något konstigt sätt..

  • kivirush

    Du är inte ensam om att tycka så. Det är nog bara det att kuken är det ända många killar är stolta över på sin kropp. Och därför lägger upp en bild på det. Jag och min sambo har inga nakenbilder alls. Vi har kropp och ansiktsbilder. Naket får de som vi har verifierat som äkta och intressanta.

  • Josun

    Förstår att du främst tänker på män som lägger upp könsbilder. Förstår inte heller meningen med det...

    Min erfarenhet av kvinnor som gör samma sak är dock att de främst är uppmärksamhets/bekräftelse-narkomaner. De är sällan på den typen av sidor för att faktiskt hitta någonting utan det är för att få kommentarer på bilder som de har tagit med sin partner.

    Träffas man får man väl se vad de har under kläderna ändå och troligtvis är det väl inte allt för överraskande :)

  • Anonym (K)

    Jag är medlem på sådana sajter och totaldissar män som har kukbilder bara för att jag tycker det är så smaklöst... 

  • lykantrophona

    Jag tycker också att kukbilder är totalt ointressanta. Finns inte endast på BC, men många liknande sajter också.

    Huruvida jag vill ligga med någon eller inte styrs inte av utseendet på könsorganet.

  • Cecese

    Jag förstår inte heller varför man ska visa bilder på kuken eller fittan, jag skulle aldrig göra det. Jag tycket det är mycket snyggare med underkläder på i så fall om man nu nödvändigt måste visa den delen av kroppen. 

  • Fandango46

    Det finns en hel del på BC som har förhållanden och då endast är ute efter att få bekräftelse. Att då visa upp ansiktet i profilbilden känns onödigt...grannen kan ju vara där :-0 Har för mig att det går att visa andra bilder för de som är utvalda. Som det fungerar här på FL

  • Fandango46

    Jag tänder på bilder av kön den sidan är trevlig för min fantasi

  • FjärilVingad73

    Var medlem på BC för över ett år sedan, och tyckte att alla närbiler på kukar var jäkligt jobbiga.

Svar på tråden Bilder av könsorgan på Bodycontact