• Anonym (fröken x)

    Skall strippa ikväll

    Sitter och skall plugga men har lite svårt att koncentrera mig för känner mig lite pirrig för ikväll skall jag göra min debut som strippa. Är bokad för en stripp på en svensexa. Lite nervöst känns det helt klart, så ajg börjar kolla runt lite på forumet istället och får då se i en tråd här på familjeliv att man inte får visa fittan i Sverige, men alltså, kan det vara så? Eller gäller det bara om det är någon offentlig tillställning och inte i en liten grupp? För om jag strippar för min kille är ju bara vår grej vad jag visar. Var går gränsen liksom. Jag är bokad för en stripp där de bokat att de vill att jag skall ta av mig allt, alltså även trosan, och det är det uppdraget jag fått och sagt ok till. Men gör jag något olagligt då om jag tar av mig trosan också? Någon som vet vad som är ok?

  • Svar på tråden Skall strippa ikväll
  • ruuu

    Om alla är med på det är det väl okej? Sålänge du inte gör nåt offentligt 
     

  • Anonym (a)
    ruuu skrev 2013-05-13 15:04:25 följande:
    Om alla är med på det är det väl okej? Sålänge du inte gör nåt offentligt 
     
    På stripp klubb i götet tog dom av allt. Så verkar inte vara någon regel så att säga för tror inte en stripp-klubb skulle gå mot reglerna eftersom skulle tänka mig böter och sånt skulle bli rätt höga. Och en annan strippa tog av allt på en svensexa även om dom flesta där hade velat att hon skulle ha behållt det mesta på.  Vissa kvinnor ser bättre ut i fantasin än nakna hua....
  • Anonym (fröken x)

    Är väl så jag tror också. men visste inte om att det fanns något förbud för en strippa att visa fittan. Det är ju inte offentligt så att vem som helst kan komma utan det är ju bara grabbarna som är med på svensexan då och det skall vara åtta stycken plus han som skall gifta sig då.

  • ruuu
    Anonym (a) skrev 2013-05-13 15:09:54 följande:
    På stripp klubb i götet tog dom av allt. Så verkar inte vara någon regel så att säga för tror inte en stripp-klubb skulle gå mot reglerna eftersom skulle tänka mig böter och sånt skulle bli rätt höga. Och en annan strippa tog av allt på en svensexa även om dom flesta där hade velat att hon skulle ha behållt det mesta på.  Vissa kvinnor ser bättre ut i fantasin än nakna hua....
    Ja det är bara vissa tjejer som har tillräckligt snygg kropp för att passa som strippor. 
     
  • Anonym (fröken x)
    Anonym (a) skrev 2013-05-13 15:09:54 följande:
    På stripp klubb i götet tog dom av allt. Så verkar inte vara någon regel så att säga för tror inte en stripp-klubb skulle gå mot reglerna eftersom skulle tänka mig böter och sånt skulle bli rätt höga. Och en annan strippa tog av allt på en svensexa även om dom flesta där hade velat att hon skulle ha behållt det mesta på.  Vissa kvinnor ser bättre ut i fantasin än nakna hua....
    Inte min sak att avgöra, men nu har de ju bokat att de vill ha en stripp där jag tar av allt så då blir det så. De får väl stå ut med vad de får se haha.
  • Anonym (ex-strippa)
    Anonym (a) skrev 2013-05-13 15:09:54 följande:
    På stripp klubb i götet tog dom av allt. Så verkar inte vara någon regel så att säga för tror inte en stripp-klubb skulle gå mot reglerna eftersom skulle tänka mig böter och sånt skulle bli rätt höga. Och en annan strippa tog av allt på en svensexa även om dom flesta där hade velat att hon skulle ha behållt det mesta på.  Vissa kvinnor ser bättre ut i fantasin än nakna hua....

    Det gjorde vi inte då jag jobbade som strippa i gbg. Då var det inte ok att visa fittan på scenen.
    På en privat visning var det däremot ok så jag drog av trosorna inför slutna sällskap, typ svensexor samt vid "posering" med glasruta emellan.
    Jag har jobbat ihop med tjejer som sett ut på alla möjliga olika sätt, unga, gamla, långa, korta, tjocka, smala, bristningar, modellsnygga, redigt slitna, udda utseende, ärrade... men en sak är säker - ALLA har tjänat pengar och haft stammisar som uppskattat dem just för deras utseende!
    Alla tänder absolut inte på samma saker. 
  • Anonym (fröken x)

    Jo, o det här är ju ett sällskap då, ett gäng som bokat gått ihop o bokat mig för en stripp. Sedan att de visar fittan på en stippklubb betyder ju inte att klubben följer regler. Men av svaren jag fått så känns det väl som att det är ok i slutna sällskap, o hur skulle de kunna förbjuda det egentligen. Var bara en fundering jag fick när jag läste två andra trådar om just att det inte var ok att visa fittan. 

     

  • BELLAm2

    Oavsett vad du visar eller inte är jag mycket nyfiken på vad sällskapet betalat dig för det uppdraget?

  • Anonym (fröken x)

    Jag får 2000 för 15 min stripdans om det som ikväll då är att jag skall vara helnaken på slutet. Sedan finns det ju lite hållregler för hur vi skall uppträda men det är liksom bara riktlinjer, ex. får vi inte bara ta av trosan o sluta utan jag förutsätts dansa naken en stund. O jag får avbryta direkt om de i gruppen uppträder ohyfsat, respektlöst, närgånget eller så. Se men inte röra är det som gäller

Svar på tråden Skall strippa ikväll