• Anonym (44 år)

    Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

    I princip alla män, oavsett ålder, kollar på snygga tjejer och jag är inget undantag. Mentalt tänker man inte på att man faktiskt är 20-25 år äldre än tjejerna man kollar på (jag kollar på tjejer i alla åldrar, men nu gällde frågan unga tjejer). Jag kan förstå om jag t.ex. skulle glo mycket ingående på en 18-åring, att hon då skulle tycka att det var "obehagligt", men så skulle jag personligen inte göra, det skulle nog var lite diskret i sådana fall, och skulle jag få minsta indikation om att tjejen inte "uppskattade" detta, så skulle jag sluta titta direkt.

    Alltså, tycker ni unga tjejer att det är "obehagligt" när "äckliga gubbar" +40 kollar på er (inte något pervo alltså) eller hur resonerar ni? Man vill ju inte upplevas som en snuskgubbe bara för man har passerat 40 och kollar på snygga tjejer, i alla åldrar (Jag raggar inte på så unga tjejer).

  • Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?
  • millan darling

    Ett tips är att inte råstirra oavsett ålder.

  • spuff

    När jag var yngre, gymnasiet och i tjugoårsåldern, så var de över 30 rätt gubbiga enligt mig och mina vänner. Hade inte uppskattat att någon glodde osv. Efter 30 slutade jag bry mig om ålder (uppåt), men beteendet är det som avgör om nån är gubbslem!

  • Anonym (a)

    När jag var i den ålderna blev jag irriterad på "gubbar" över 30 som spanade in mig eller flirtade.

  • Anonym (Tjej)

    När jag var 20 hade jag en älskare som var 39, och vid 24 hade jag en älskare som var 56.  Bryr mig inte så mycket om ålder. MEN - det kan vara jobbigt att bli strirrad på, oavsett vem som stirrar.

  • cazh82

    Diverse män över 30 kollade på en redan när man var 13-14 bara för att man var lång och hade stora bröst, men var en liten flicka så var livrädd för alla karlar som slajmade sig. Kanske skapades föraktet gentemot gubbslem där.

  • cazh82

    Iof så grejade man väl det bättre vid 18, men med visst förakt. Men alla är olika, nu idag vid 31 års ålder gillar jag äldre män.

  • lykantrophona

    Det finns några som tänder på äldre män, en av mina tjejkompisar i högstadiet var så.

    Men själv (nu 23) är jag inte ett dugg intresserad av medelålders män, och om en snubbe stirrade på mig så skulle jag finna det ganska oartigt, oavsett ålder. Men gubbar, nej tack. Det finns väl kvinnor i er ålder också?

  • Anonym (36-åring)

    Det är en stor skillnad på 18 och 25. I alla fall var det det för mig. Vid 25 kunde jag se 40-åringar som potentiella partners, men vid 18 var t.o.m. 25-åringarna för gamla (fast ganska spännande att spana på i smyg).

    Men jag gillar inte att folk jag inte känner vilar blicken på mig. Känns creepy oavsett kön och ålder (utom barn).

  • Anonym (44 år)

    Det känns som många inte läser vad TS skriver innan man kommenterar. Nu gällde inte frågan om oartigt stirrande män, eller om man beter sig olämpligt på annat sätt för det uppskattas inte av några kvinnor oavsett ålder. Det gällde om yngre tjejer kanske märker att en äldre kille/ man kollar lite utan att bete sig äckligt. Är detta provocerande i alla lägen, för som jag skrev så vill man ju inte framstå som en äcklig gubbe, även om man inte känner sig som en sådan

Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?