• Äldre 14 May 14:02
    7195 visningar
    12 svar
    12
    7195

    BF Januari 2014 i Skaraborg

    Jag har precis plussat, beräknad till 18e januari 2014. 
    Finns det fler i Skövde med omnejd som väntar smått i början på nästa år? :) 

  • Svar på tråden BF Januari 2014 i Skaraborg
  • JochD
    Äldre 6 Jun 09:31
    #1

    Hejsan!
    Bor också i Skövde och om allt går väl blir vi två vi tre i januari. :)

  • Äldre 18 Jun 11:45
    #2

    Hej,

    Vad roligt att det fanns en här på familjeliv som hittat den här tråden nu! Grattis till plusset :)

    Själv är jag i vecka  10 nu och håller tummarna för att allt ska gå bra fortsättningsvis oxå :)

  • Äldre 6 Jul 05:18
    #3

    Hejsan Jag bor i skara och är beräknad till 7/1-14 :)

  • Äldre 14 Aug 09:18
    #4

    Hej!
    Min sambo och jag väntar också en liten i januari. Den åttonde närmare bestämt Hjärta Vi bor i ett litet hus i Mariestad.

  • Äldre 4 Sep 15:28
    #5

    Hej på er!
    Var länge sedan jag var här inne ser jag, kul att två nya hittat tråden. Grattis till er och hoppas ni mår bra i graviditeten :)

    Själv har jag varit på ultraljud, och fått ett kanske på kön och ett bekräftat datum på den 18e januari :) Magen växer som attans redan tycker jag, och jag känner mycket rörelser från bebisen där inne :)

  • Äldre 12 Oct 22:43
    #6

    Hej! Vi bor i Skövde. Har också beräknad förlossning 18 jan med fösta barnet.

  • Äldre 17 Oct 19:23
    #7

    Vad roligt att vi fått samma datum! Jag har blivit lite tidigarelagd som det ser ut nu däremot, verkar bli ett till stort barn för min del. Så jag kommer få runt den 2a januari nu istället. 
    Dottern vägde ju 5300 när hon föddes, så för att undvika en på 6kg så kommer dom plocka ut barnet lite tidigare :)
    Hoppas du får må bra i graviditeten :)
     

  • Äldre 22 Oct 18:00
    #8

    Ok sätter de igång dig då? Jag mår bra i graviditeten, allt förstås nytt och spännande första gången. Jobbar drygt en månad till, och går sen på gravledigt vilken känns riktigt lyxigt :)

  • Äldre 25 Oct 08:28
    #9
    Iivi skrev 2013-10-22 18:00:16 följande:
    Ok sätter de igång dig då? Jag mår bra i graviditeten, allt förstås nytt och spännande första gången. Jobbar drygt en månad till, och går sen på gravledigt vilken känns riktigt lyxigt :)
    Nej, jag kommer få planerat snitt som det ser ut nu. Blir det en till bebis på över 5kg så är det dumt att riskera en till riskförlossning, sen satte det nog sina spår i huvudet på mig efter förra förlossningen. Känns tryggast att få planerat snitt just nu. 
    Gravledigt? Får du havandeskapspenning då du har fysiskt krävande arbete eller? Skönt att du fått må bra hittills :)
  • Äldre 28 Oct 12:28
    #10

    Ja menar havandeskap :) Jobbar på sjukhuset.
    Hoppas du mår fortsatt bra!!

  • JochD
    Äldre 5 Jan 11:33
    #11

    Sparkar lite liv i denna tråden. ;)

    Är det nån som har fått än? Vi väntar fortfarande, men BF är den 27 jan. Börjat få mer sammandragningar, det rör sig mer. Fick en sån skön känsla av att "Ja, jag är redo nu" Ingen känsla av panik eller rädsla eller att jag inte är 'klar' ännu. Kommer bebisen nu snart (helst efter tisdag då det är 37+0) så är det jättebra, men vill den vänta lite till går det också (även om jag är lite otålig bitvis ;) Vill ju veta vem det är där inne.

    Hur är det för er andra?

  • Äldre 8 Jan 14:43
    #12

    Planerad BF idag. Tror INTE att det kommer hända något. Visst har jag mycket sammandragningar men det har jag haft typ en månad nu... Olidligt att vänta! Någon som fått bebis än?

Svar på tråden BF Januari 2014 i Skaraborg