• Anonym (Lidl)

    Varför pinsmat att handla kläder på Lidl?

    Som rubriken lyder. Varför tycker många att det är pinsamt att handla kläder på Lidl? Det är ju billigt och jag har svårt att tro att kvalitén är sämre än HM.

  • Svar på tråden Varför pinsmat att handla kläder på Lidl?
  • Ztella

    Den bästa bh:n jag har kommer därifrån, dock en lycra som finns i andra butiker också.. Fattar inte att folk inte förstår det där med att blanda billigt och dyrt :)

  • nozpa

    Visste inte ens att dom hade kläder på Lidl. Hade nog inte kunnat handla där om det inte vore ett urakut läge dock.

  • Anonym (Lidl)

    Jag har börjat handla mycket där. Det är verkligen tokbilligt...

  • Anonym (Lidl)

    Men det verkar ju som att kläderna verkligen går åt så någon mer än mig måste ju handla där:/

  • jomma

    Vem bryr sig om pinsamt el ej? Man handlar väl vart man själv vill. Tycker inte man ska fundera så mycket på vad andra tycker. Kläder är kläder var man än köper dem.

  • Vanilla ice queen

    Varför skulle det vara pinsamt? Fattar inte folk som tycker det är pinsamt att handla billigt. En snygg kvinna behöver inte shoppa på NK för att se bra ut. Tycker det är så sjukt töntigt med folk som är så osäkra att de måste trycka ner folk som inte handlar märkesvaror.

  • taquine
    Vanilla ice queen skrev 2013-05-15 23:18:01 följande:
    Varför skulle det vara pinsamt? Fattar inte folk som tycker det är pinsamt att handla billigt. En snygg kvinna behöver inte shoppa på NK för att se bra ut. Tycker det är så sjukt töntigt med folk som är så osäkra att de måste trycka ner folk som inte handlar märkesvaror.

    Precis! 
  • Pastell1983

    Pinsamt kanske det inte är, men de är ju asfula kläderna där och ser väldigt tyska ut = inte fint.

Svar på tråden Varför pinsmat att handla kläder på Lidl?