• Äldre 16 May 17:41
    2875 visningar
    7 svar
    7
    2875

    Mammalediga i östersund ?

    Hej! Tänkte kolla om det finns fler mammalediga i östersunds trakten som hade vilja haft fler bekantskaper?
    Jag själv är mammaledig till sonen på 8 månader, har även en son på 2,5år.
    Nu när jag är mammaledig på heltid och pappan jobbar borta så är dagarna rätt trista själv!
    Och sen älskar mina barn andra barn så det hade varit gör skoj!
    Hör av er :) 

  • Svar på tråden Mammalediga i östersund ?
  • Äldre 24 Jun 14:47
    #1

    Hej! Jag träffar gärna nya människor :) Har en son på 3 år som också älskar andra barn. Hör gärna av dig!

      

  • Äldre 28 Jun 10:03
    #2

    Hej! 

    Jag är nyinflyttad i stan och vill gärna träffa fler att umgås med. Jag har en son på tre månader. Hur länge är ni hemma föräldralediga? Bor ni i stan eller utanför?
     

  • Äldre 30 Jun 20:09
    #3

    Erbla - Jag bor ca 2 mil utanför stan :) Vart bor du då?

  • Äldre 13 Aug 15:29
    #4

    tjena .. tänkte kolla om ni fortfarande vill träffa nya.. ja har en dotter på 6,5 månad o en i magen :) träffas gärna !!!


    ♥?*¨*?.¸¸Lykke 29/1-13 ¸¸.?*¨*?♥
  • Äldre 26 Sep 15:30
    #5

    Hej,

    Jag är också nyinflyttad i stan och mycket intresserad av att skaffa nya bekanta. Jag har en son på 4 månader. Bor på Frösön. Är det någon som skulle vilja träffas?

  • Äldre 19 Oct 21:46
    #6
    Emma1128 skrev 2013-09-26 15:30:23 följande:
    Hej,

    Jag är också nyinflyttad i stan och mycket intresserad av att skaffa nya bekanta. Jag har en son på 4 månader. Bor på Frösön. Är det någon som skulle vilja träffas?
    låter roligt :) 
    ♥?*¨*?.¸¸Lykke 29/1-13 ¸¸.?*¨*?♥
  • Äldre 21 Oct 15:37
    #7

    Hej, jag är också hemmamamma än så länge och vill gärna träffa andra föräldrar och barn! Jag har en son som nyss fyllt två år som också gärna vill träffa andra barn. Vi saknar en mötesplats för andra i samma situation och känner oss lite ensamma ibland. Det är min första gång här på forumet, hur gör man för att nå varandra? 
    Jag skulle bli så glad om någon hörde av sig! 

Svar på tråden Mammalediga i östersund ?