• Äldre 19 May 19:30
    9022 visningar
    10 svar
    10
    9022

    Är Victoria gravid igen eller har jag snurrat till det?

    Är Victoria gravid igen eller har jag snurrat till det? Jag hasr för mig att jag läst det någonstans men det kan lika gärna vara någon vilseledande rubrik som fått mig att fatta fel. Googlar men hittar bara bilder och artiklar när hon väntade Estelle.

  • Svar på tråden Är Victoria gravid igen eller har jag snurrat till det?
  • Äldre 19 May 20:03
    #7

    okey. Tack för era svar!  Detta kan ha varit för 1-2 månader sedan som jag läste någon (vilseledande) rubrik om att Victoria var gravid ïgen. Därför klickade jag nu lite extra på aftonbladets bilder för o se hennes mage. Men när det inte verkade finnas någon så googlade jag och fann inget. Så jag har väl gått omkring i 1-2 månader nu o trott att de väntar bebis. Fel av mig. Jaså det ryktas om Madelene. Tittar man på gamla bilder på hovets hemsida har hon rundat till sig sista tiden men det behöver ju inte  betyda graviditet för den sakens skull. Spännande.

  • Äldre 19 May 20:03
    #8
    Tonårsmamman1 skrev 2013-05-19 20:00:23 följande:
    Hon ser definitivt inte gravid ut på bilderna från dagens besök i kyrkan med anledning av Madeleines lysning.  

    Näe det tyckte inte jag heller. Se mitt förra inlägg
  • Äldre 19 May 20:04
    #9
    Tant Prysselius skrev 2013-05-19 20:00:43 följande:
    Hon såg ut att ha en väldigt platt mage på Maddes lysning iallafall. Däremot så det ut som Madde hade en liten kula, men det kanske bara var skärningen på klänningen som gjorde det.

    får jag kolla en gång extra
Svar på tråden Är Victoria gravid igen eller har jag snurrat till det?