• Carla300

    99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

    Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

    Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.


    Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Zayco

    Jag har 93 dagar kvar till BF  Har beräknad födsel den 28 augusti med första barnet 

  • Carla300

    Hej på er!:)

    Hur mår ni nu? Hur har graviditeten varit hittills??

    Jag har en son som blir tre på lördag och en dotter som är 15 månader. Gjorde kub och fick 1:5 som risk så vi gjorde fostervattenprov och som tur var så var allt bra med lillkillen. Men fyra veckors helvetisk väntan var det...


    Junimamma.blogspot.com-22år, fru &snart trebarnsmamma
  • Masken84

    Jag mår bra har bara så otroligt ont i fogarna och svanken denna gång men men det får gå endå! Vi har inte gjort kub någon av graviditeterna.

  • Carla300

    Masken84: Brukar ha en tendens att bli värre för varje graviditet. Har haft tur och sluppit fogproblem nästan helt alla graviditeter.

    Här görs KUB på alla, om man vill. Gjorde bara NUPP med två första men jag kände att jag ville göra KUB den här gången.

    Välkommen Sara H:)

    Tycker att de senaste veckorna gått jättesnabbt! Och tänk sen sommaren som normalt också flyger iväg, kommer att vara september på nolltid! Har ni köpt något åt bebisen ännu? Vi har bara köpt ett babyskydd och en pyjamas men vi har gett bud på en syskonvagn så imorgon får vi veta om vi får den:)


    Junimamma.blogspot.com-22år, fru&snart trebarnsmamma
  • Sara H

    Vi har handlat rätt mycket. Mest för att vi just flyttat och är mitt uppe i en renovering, och att vi gifter oss 19/7. Så det har varit skönt att få en del gjort, framför allt innan bröllopet. Efter det lär vi nog känna för att vila ett tag och njuta av sommaren. Vi har fyndat både finfin spjälsäng och barnvagn på Blocket och har i stort sett handlat alla kläder som beräknas behövas under hösten och vintern. Ska beställa ett babyskydd som svärmor vill betala, och kollar runt på babysitter och bärsele. Så jag tror vi ligger rätt bra till!

  • Carla300

    Jag tänker spara det mesta shoppandet till senare i sommar när jag ändå inte har så mycket annat för mig än att vänta på bebisen (och ta hand om två småbarn då;)) Behöver inte mycket men lite kläder och en bärsjal tänkte jag köpa utöver syskonvagn då.


    Junimamma.blogspot.com-22år,fru&snart trebarnsmamma
  • Carla300

    Juliaa95: Va kul! Är det första barnet?:)

    Vi vann budet på syskonvagnen så bara vi får den hämtad och betald så är det fixat:) Min man köpte ny bil idag så nu ryms vi jättebra att färdas!

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?