• Anonym (pantyhose)

    kan stimulering av bröstvårtor hos män leda till utlösning

    Har för längesen märkt att jag stimulerar mina bröstvårtor så går det för mig efter en kort stund.Är jag ensam om att kunna göra det så skönt för mig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-23 11:05
    Finns det inga tjejer eller kvinnor som smekt pillat och slickat på era killars/mäns bröstvårtor till utlösning,kan ni tjejer göra det på er själva då eller på nån av era tjejer som ni haft sex med,nyfiken

  • Svar på tråden kan stimulering av bröstvårtor hos män leda till utlösning
  • Anonym (pantyhose)

    Vill väcka tråden igen ingen tjej med erfarenhet som kan skriva om detta ämne.

  • Anonym (Kille)

    Jag skulle säga nej på den frågan. Finns säkert någon som tränat upp sig till att få så mycket pirr i kroppen genom bröststimulering så att man kommer. 

    Men det rä nog ytterst få. Skulle säga det är mycket svårt att få till på en "vanlig" kille. 

  • Petrol

    Jag har inte hört talas om det, eller gjort några allvarliga försök själv utan annan stimulans, men jag skulle bli förvånad om det inte var möjligt, åtminstone för någon så att säga.

    Jag är då man.

  • Anonym (pantyhose)

    För mig fungerar det alledes utmärkt och är ett u

  • Anonym (Kille)
    Anonym (pantyhose) skrev 2013-07-11 08:41:47 följande:
    För mig fungerar det alledes utmärkt och är ett u
    Ok, kul för dig. Hur får du det att kännas där nere från bröstvårtorna?
  • Anonym (pantyhose)
    Anonym (Kille) skrev 2013-07-11 08:58:39 följande:
    Ok, kul för dig. Hur får du det att kännas där nere från bröstvårtorna?

    känns på samma sätt som när man kommer när man runkar och ska spruta underbar känsla
  • Anonym (Kille)
    Anonym (pantyhose) skrev 2013-07-11 09:09:05 följande:

    känns på samma sätt som när man kommer när man runkar och ska spruta underbar känsla
    Ok, ja ibland blir man avundsjuk på vad andra kan göra. 
  • Anonym (pantyhose)
    Anonym (Kille) skrev 2013-07-11 09:10:40 följande:
    Ok, ja ibland blir man avundsjuk på vad andra kan göra. 



    Ja det är härligt att man kan göra det ett utmärkt komplement till att runka
  • Anonym (fia)

    En pojkvän jag var tillsammans med i tonåren var nära att komma snabbt när jag skickade på bröstvårtorna. Vi ville vänta med sex (och orgasm) så därför fullföljde vi det inte. Men han fick avbryta mig flera gånger för att han var nära.

  • wilhelm50
    Anonym (fia) skrev 2013-07-12 18:51:04 följande:
    En pojkvän jag var tillsammans med i tonåren var nära att komma snabbt när jag skickade på bröstvårtorna. Vi ville vänta med sex (och orgasm) så därför fullföljde vi det inte. Men han fick avbryta mig flera gånger för att han var nära.

    Ja du ser jag är inte ensam men jag här utvecklat min teknik så att jag oftast stimulerar min bröstvårtor vilket ger mig en underbar utlösning istället för att runka , men det var väldigt intressant att läsa ditt inlägg .
Svar på tråden kan stimulering av bröstvårtor hos män leda till utlösning