• Anonym (modepolis)

    Tjejer, går ni utan BH?

    Skriv gärna:
    - Varför
    - I vilka situationer
    - Bröststorlek
    - Ålder

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer, går ni utan BH?
  • Flisan79

    Ibland
    För att de är så små att det inte behövs om jag har ett tight linne och en tröja över.
    Typ när jag inte orkar anstränga mig och bara ska ut handla mat, gå till parken, går hemma. Hemma har jag helst utan av bekvämlighetsskäl.
    70c
    34

  • NyttNamn

    Inte bland folk.. Hemma kan jag vara utan.. Varför?? Mina tuttar tillhör inte modellen som är snygga under kläder utan bh :-S


    Pour some sugar on me...
  • Tankspridd

    Nej går inte ut utan bh.
    Varför? Gillar det inte men hemma åker den gärna av.
    Har 90G
    31 år

  • Anonym (A)

    Nej, aldrig någonsin, inte utomhus åtminstone. Främst för att jag tycker det är otroligt obekvämt, men också för att jag tycker det ser rent osmakligt ut. Kan hända en stund på kvällen, efter duschen och före sängen, att jag bara har ett linne dock. Jag sover utan bh.

    BH-strl 85H
    26år gammal

  • LinneaJosie

    Går ALLTID utan hemma, och ibland utan på typ ICA. Har i vanliga fall DD/E, som gravid just nu H. Hatar BH innerligt och skulle gärna gå utan precis överallt om det inte vore för att jag blir en aning selfconscious då det ser lite obscent ut. Fast jag jobbar på att skita i det och låta dom skumpa fritt!

  • AnneliR

    Är utan hemma på kvällen innan jag lägger mig men annars har jag alltid bh på mig, skulle inte se så fint ut annars. Har två barn och brösten har förändrats en hel del sen dom kom. Har strl 75D.
    Är 26 år

  • IsDimma

    Jag går nästan aldrig utan bh nuförtiden. Men just nu har jag ett sår som skaver under bhn så nu blir det bara när jag är ute bland folk. Såret gör dock mindre och mindre ont, 2.5 vecka sen en titthålsoperation.
    Tror jag just nu har 85c, är 27 år.

  • Anonym (Tjej)

    Hemma, typ jämt. Ute om jag har en tröja/linne som det inte går att ha bh under för att banden syns på ett fult sätt, eller om jag bara ska till affären och har en tjocktröja över.

    Har 65C, är 22 år gammal.

Svar på tråden Tjejer, går ni utan BH?