• Anonym (eh)

    Skeden, hur ska jag ha benen?

    Eftersom jag nästan bara har haft korta långdistansförhållanden så har jag inte testat så många ställningar och sådär, i princip bara att rida, missionären och doggy. Doggy tycker jag är hemskt, det känns så förnedrande. 
    Men hur som helst, jag och killen hade tänkt testa skeden, vi försökte en gång men var då lite för fulla och jag vet inte hur jag ska ha benen. 
    Jag har testat detta innan, men jag vet verkligen inte hur jag ska ha benen så han kommer in i mig. Har ni några tips?

  • Svar på tråden Skeden, hur ska jag ha benen?
  • Anonym (Skön ställning!)

    jag brukar "korka fast" mitt ben (det som hamnar överst) runt hans rumpa. Då följer min kropp automatiskt med hans rytmer när han stöter i mej. Det benet som är mot underlaget hamnar väl mest rakt ner, eller hur man ska uttrycka det..
     

  • Anonym (Skön ställning!)
    Kroka fast ska det ju vara inte korka fast..
  • Anonym (I like it)
    Anonym (eh) skrev 2013-06-28 11:11:31 följande:
    Eftersom jag nästan bara har haft korta långdistansförhållanden så har jag inte testat så många ställningar och sådär, i princip bara att rida, missionären och doggy. Doggy tycker jag är hemskt, det känns så förnedrande. 
    Men hur som helst, jag och killen hade tänkt testa skeden, vi försökte en gång men var då lite för fulla och jag vet inte hur jag ska ha benen. 
    Jag har testat detta innan, men jag vet verkligen inte hur jag ska ha benen så han kommer in i mig. Har ni några tips?
    Doggy blir lite extra skönt om man har en känsla av att tjejen finner det lite förnedrande. Muhahaha. 
  • Anonym (eh)
    Anonym (Skön ställning!) skrev 2013-06-28 11:16:00 följande:
    jag brukar "korka fast" mitt ben (det som hamnar överst) runt hans rumpa. Då följer min kropp automatiskt med hans rytmer när han stöter i mej. Det benet som är mot underlaget hamnar väl mest rakt ner, eller hur man ska uttrycka det..
     
    Jag menar när man precis börjar och han ska stoppa in sin penis i mig. Har verkligen ingen aning om hur jag ska ha mina ben då. Efter det känns det som jag kommer lägga benen på något bra sätt ganska enkelt. 
  • Anonym (LOVE it)

    Ja, eller ha benen bara som när ni skedar (utan att ha in den) !    Jätteskön ställning! Riktigt mysig är den, perfekt för trött morgon-sex!!!

  • Anonym (Skön ställning!)
    Anonym (eh) skrev 2013-06-28 11:20:51 följande:
    Jag menar när man precis börjar och han ska stoppa in sin penis i mig. Har verkligen ingen aning om hur jag ska ha mina ben då. Efter det känns det som jag kommer lägga benen på något bra sätt ganska enkelt. 
    Då brukar jag också ligga så, när han ska komma in i mej.
  • Anonym (I like it)
    Anonym (eh) skrev 2013-06-28 11:20:51 följande:
    Jag menar när man precis börjar och han ska stoppa in sin penis i mig. Har verkligen ingen aning om hur jag ska ha mina ben då. Efter det känns det som jag kommer lägga benen på något bra sätt ganska enkelt. 
    Haha, herregud. Du låter verkligen som en liten fin flicka. Ska du verkligen ha sex överhuvudtaget. Vänta bara tills du träffar på en riktig man som bara flyttar dig dit han vill ha dig. Du säger usch och fy nu men du kommer älska det! :)
  • Anonym (Mm..)

    Skönt när han kommer åt att smeka både brösten och klitoris samtidigt, och stöna små kåta ord i örat.. Blir lite sugen nu. Dumt när man är ensam =)

  • Anonym (eh)
    Anonym (I like it) skrev 2013-06-28 11:24:52 följande:
    Haha, herregud. Du låter verkligen som en liten fin flicka. Ska du verkligen ha sex överhuvudtaget. Vänta bara tills du träffar på en riktig man som bara flyttar dig dit han vill ha dig. Du säger usch och fy nu men du kommer älska det! :)
    Fast nu är det ju så att jag gillar att veta vad jag gör.
  • Cecilia 851
    Anonym (eh) skrev 2013-06-28 11:39:08 följande:
    Fast nu är det ju så att jag gillar att veta vad jag gör.
    Men ha benen hur du vill! Herregud. Vill du inte kroka fast dem bakom hans rumpa tex, eller vill du inte ha benen rakt, eller hålla benet rakt upp, så skit i det då.
    Det är var DU tycker är skönt. Det finns inget "sätt" att göra det på.  Och om inget funkar, kanske ni inte ska köra denna position.
Svar på tråden Skeden, hur ska jag ha benen?