• EJai

    väntar barn i Göteborg 2014

    Skulle vara roligt å samlas här alla Göteborgare för att tjöta. I vinter kanske ta par fika träffar i stan.. Jag har bf omkring 23/2.


  • Svar på tråden väntar barn i Göteborg 2014
  • Elle85

    Hej! Jag är planerad med första barnet  8/2, skulle också tycka det var kul att komma i kontakt med andra i götet som väntar barn :)

  • Rebecca87

    Hej hej

     Jag hoppas gärna in i denna tråden med er!

    Jag bor i Göteborg och har BF 28 mars 2014

    Jag ses gärna över fika eller kanske en långpromenad.

    Hoppas ni alla mår bra.

    /Rebecca 

  • Elle85

    Grattis å välkommen! Hur gammal är du och var bor du? :) Finns en mer aktiv tråd med gravida i götet! Minns ej vad den heter surfar i mobilen :)

  • Rebecca87

    Hej

    Tack så mycket. stort grattis till er också Skrattande

    Jag är 26 år och bor just nu vid Hjalmar Brantings platsen men kommer i veckan flytta till Motgången i några månader (killens gamla lägenhet), för att spara lite extra pengar till bebben :)

    Ja har hittat några fler trådar :)

    Vilken mottagning har ni valt? Jag har skrivit in mig hos barnmorskan i Majorna.

     

  • Elle85

    Hur mår du? Jag mår relativt bra, känner mig konstant bakis men börjar bli ngt bättre tror jag eller så har man vant sig :) Bor du i Majorna? Vi har precis flyttat från Masthugget till järnbrott går på MVC Frölunda just nu men kommer höra till ngt som kallas familjecentralen trädet när det öppnar igen efter semestern! Är du inskriven ännu?

  • Elle85

    Åh jag vet faktiskt inte hur man gör, vi har precis flyttat så har bara mobilen att surfa i ett par veckor!!

  • Rebecca87
    Elle85 skrev 2013-07-31 20:39:51 följande:
    Hur mår du? Jag mår relativt bra, känner mig konstant bakis men börjar bli ngt bättre tror jag eller så har man vant sig :) Bor du i Majorna? Vi har precis flyttat från Masthugget till järnbrott går på MVC Frölunda just nu men kommer höra till ngt som kallas familjecentralen trädet när det öppnar igen efter semestern! Är du inskriven ännu?
    Ja det med bakis känsla har jag känt sen i fredags, fast jag drack ur den alkoholfria bålen :)

    Jag har bott i Majorna innan, men majrona var de som jag ringde till och fick tid så det kändes bra.

    Annars så bor jag just nu i en studentlägenhet fram till oktober :) 
    Lite segt att bo där med killen, men vi blev av med den som jag hade förra veckan ::P

    jag kollade upp familjecentralen trädet, det verkar riktigt bra, med öppen förskola och allt sen.
  • lisaelsa

    Hänger på här:) Har bf i januari med andra barnet. Bor i högsbohöjd. följs gärna åt! Nån annan i västra gbg?

  • EJai

    Välkommen tråden har blivigt ganska tyst men drar förhoppningsvis snart igång igen när rul är färdiga å man ev börjat få mage med dagligt buffande å fika tarmen drar igång

  • EMA

    Hej!

    Bor på Hisingen och har BF 14/2.
    Har precis bokat upp mig på en Vattengympa för gravida-kurs på Åbybadet (deras kurs datum passade bäst). :) Någon mer som planerar att gå på vattengympa?  

Svar på tråden väntar barn i Göteborg 2014