• Äldre 8 Jul 19:29
    1819 visningar
    8 svar
    8
    1819

    Jag står inte ut!

    Jag är galet olycklig just nu.. För ett tag sedan träffade jag min drömkille, på alla sätt. Han har allt jag letar efter och jag blev superintresserad redan efter en kväll. Under den kvällen diskuterade vi, kysstes och han förslog att vi skulle ses dagen efter. Men han hörde inte av sig. Så några dagar senare smsade jag och föreslog en öl, inget svar.. Jag förstår att han antagligen ångrar mig, att jag var ett fyllemisstag. Men jag står inte ut med den tanken! Jag kommer aldrig träffa någon jag har så mycket gemensamt med igen (jag har ganska annorlunda intressen och radikala åsikter)..

    Jag förstår bara inte.. Enligt min kompis (som känner honom sedan innan) så är han världens snällaste kille, och lite åt det blyga hållet. Dock uppfattade jag honom som väldigt självsäker, men min kompis tror att det berodde på alkoholen. Han ska tydligen även ha rätt hög moral och min kompis är väldigt förvånad och häpen över att han inte har hört av sig, ens med en förklaring till varför han inte vill fortsätta träffas.

    Jag har förbjudit min kompis från att fråga honom varför, det känns bara patetiskt. Men samtidigt vill jag veta varför han inte ens kan vara man nog att förklara sig. Vi klickade verkligen, tyckte iallafall jag.. 

    Vad jag nu vill ha er hjälp med är väl teorier om varför han inte vill prata med mig eller förklara sig och tips på hur jag ska gå vidare, för jag mår verkligen sjukt dåligt av det här. Jag har gått igenom ett gäng kassa förhållanden i mitt liv och detta känns verkligen som en känga i ansiktet. 

  • Svar på tråden Jag står inte ut!
  • faithf­ully
    Äldre 8 Jul 19:32
    #1

    Alkoholen kanske gjorde honom modig och han var i stundens hetta. Dagen efter i nyktert tillstånd så känner han att han inte är intresserad av dig. Kan han ha någon annan på G också tror du?

  • Äldre 8 Jul 19:36
    #2
    faithfully skrev 2013-07-08 19:32:51 följande:
    Alkoholen kanske gjorde honom modig och han var i stundens hetta. Dagen efter i nyktert tillstånd så känner han att han inte är intresserad av dig. Kan han ha någon annan på G också tror du?
    Ja, så är det kanske.. Men jag vill bara inte tro det.. Även om vi bara har träffats en gång så känns det som att han är allt jag någonsin velat ha.. Livet är fan orättvist ibland..
  • faithf­ully
    Äldre 8 Jul 19:45
    #3
    dayne skrev 2013-07-08 19:36:07 följande:
    Ja, så är det kanske.. Men jag vill bara inte tro det.. Även om vi bara har träffats en gång så känns det som att han är allt jag någonsin velat ha.. Livet är fan orättvist ibland..
    Han är inte intresserad, kort sagt. Eller så är han en seg typ som ringer om två veckor och förstår inte vad det skulle vara för problem med det ;)
  • Mamori
    Äldre 8 Jul 20:36
    #4

    Jag tycker gott att du kan be din kompis fråga så att du kan gå vidare sedan, men kompisen behöver ju inte säga att det är du som vill veta utan fråga för egen del.

  • Äldre 8 Jul 20:51
    #5

    Det kan inte vara så att du va lite berusad och missbedömnde situationen?

  • Äldre 8 Jul 20:53
    #6

    An kanske gav dig fel mobnr, medvetet eller inte?

  • Äldre 8 Jul 20:54
    #7

    *HAN.

  • Johnny­orange
    Äldre 15 Feb 16:04
    #8

    Han kanske fick kalla fötter.

Svar på tråden Jag står inte ut!