• Anonym (Annelie)

    G-punkts vibrator?

    Hejsan. Har länge letat efter min g-punkt då det ju sägs vara så häftig känsla få en sådan orgasm tror ni den här kan hjälpa mig på traven? Min väninna säger den är grym!

  • Svar på tråden G-punkts vibrator?
  • LisaA85

    Den sitter på den främre väggen i slidan. :) Prova tryck mot den, man kan få leta lite. Sen finns de ju bra medel som "förstorar" g-punkten så den blir lättare att hitta.. När du hittar den så kommer du med tycka att det är GRYYMT :D 

  • Penny82

    www.himmelriket.se/slimline-g-p-126-c-138.aspx

    denna gpunktstaven är SUPERBRA! Jag är helt hooked! Struntar dock i vibrationerna då jag bara tycker de distraherar. Använder den som sagt utan vibrator, ligger jag på rygg så tycker jag det känns bäst att ligga med rumpan över en kant så man kan vinkla leksaken nedåt ordentligt så man hittar gpunkten bra, alternativt om man ligger på mage så vinklar man den uppåt och kommer åt gpunkten lätt där med. -Väldigt- lätt för mig att hitta gpunkten med denna leksaken. Jag kan ha svårt att komma med någon av vanligt samlag, men denna gör mig aldrig besviken på egen hand, ett väldigt säkert kort, och kul att ev låta sin partner styra den.

  • Lis Alm

    Tänk på att det är viktigt att du är ordentligt upphetsad när du börjar leta efter g-punkten, annars kan du få leta länge utan att hitta den.

    Det finns många bra g-punkts stavar (jag lyckas inte se vilken du menar) Det kan vara bra att välja en hård g-punktsstav, då g-punkten stimuleras bäst genom tryck. Då kan du kombinera tryck och vibration.
    Här är exempel på en stav som är lätt att trycka med
    lustjakt.se/details/slimline_g

    Lycka till!

  • grymtkåtman
    Anonym (Sugen) skrev 2013-08-24 00:49:26 följande:
    Har en som jag är nöjd med. Perfekt mot klittan då motorn sitter i toppen och sen böjd så att man kan trycka den mot g-punkten på insidan samtidigt som man t.ex. smeker själv på utsidan. Klart värd varenda krona..

    box2you.se/index.php?route=product/product&pa...
     
    vill vara med där med min tunga o fingrar;)
  • LisaA85
    Anonym (Klit?) skrev 2013-08-08 08:02:42 följande:
    Den ser spännande ut! Kanske ska införskaffa en sån till frugan :) Den verkar ligga mot klitoris också och stimulerar inte bara g-punkten..?

    Den finns dock att få tag på något billigare: www.lustfynd.se/sexleksaker/jamfor-priser/fun...
    Lis Alm skrev 2013-08-21 19:50:11 följande:
    Tänk på att det är viktigt att du är ordentligt upphetsad när du börjar leta efter g-punkten, annars kan du få leta länge utan att hitta den.

    Det finns många bra g-punkts stavar (jag lyckas inte se vilken du menar) Det kan vara bra att välja en hård g-punktsstav, då g-punkten stimuleras bäst genom tryck. Då kan du kombinera tryck och vibration.
    Här är exempel på en stav som är lätt att trycka med
    lustjakt.se/details/slimline_g

    Lycka till!
    Ärligt talat det är ju rena skiten.. Plastigt och tråkigt och hög ljudnivå.

  • Anonym (Tuva)
    Penny82 skrev 2013-08-12 21:41:30 följande:
    www.himmelriket.se/slimline-g-p-126-c-138.asp...

    denna gpunktstaven är SUPERBRA! Jag är helt hooked! Struntar dock i vibrationerna då jag bara tycker de distraherar. Använder den som sagt utan vibrator, ligger jag på rygg så tycker jag det känns bäst att ligga med rumpan över en kant så man kan vinkla leksaken nedåt ordentligt så man hittar gpunkten bra, alternativt om man ligger på mage så vinklar man den uppåt och kommer åt gpunkten lätt där med. -Väldigt- lätt för mig att hitta gpunkten med denna leksaken. Jag kan ha svårt att komma med någon av vanligt samlag, men denna gör mig aldrig besviken på egen hand, ett väldigt säkert kort, och kul att ev låta sin partner styra den.
    Jag har en i samma form men annat märke, jag använder inte heller vibratorn. Den är verkligen skön, jag har aldrig kommit av samlag men med denna. Det är nåt visst med formen, den är minst lika skön på väg ut som på väg in....
  • Anonym (Sara)

    Jag kan starkt rekommendera www.Lustify.se Hjärta Här har jag handlat alla mina G-Punkts vibratorer, riktigt bra priser & snabba leveranser. Man kan även delbetala med klarna checkout på deras webbsida.

  • NinjaLinan
    Anonym (Annelie) skrev 2013-07-14 23:15:17 följande:

    Hejsan. Har länge letat efter min g-punkt då det ju sägs vara så häftig känsla få en sådan orgasm tror ni den här kan hjälpa mig på traven? Min väninna säger den är grym!


    Leta på egen hand först, en vibrator kan hjälpa tycker jag, men isf på Klitoris, för mig är det enklare att "spruta" om jag fått ett par vanliga orgasmer före jag försöker med G-punkts orgasm.
  • Anders 386

    Mycket reklam för g-punktsvibrator här. Men vad jag läst mig till + min hustrus tankar är att dom flesta kvinnor inte är speciellt intresserade av vibrationer mot g-punkten. Där är det mera tryck och massage som gör det skönt.

    Vibrationer är nog bättre på klittan.

Svar på tråden G-punkts vibrator?