• Anonym (Förkrossad förälder)

    Min son får inte vara bög

    Hej.
    Min son är 18 år gammal. Han ser väldigt bra ut, är tränad och har stor respekt bland sina vänner och syskon. För ca. en månad sedan såg jag honom ha sex med en kille i sitt rum. Jag sa givetvis inget men jag höll på att få hjärtstopp. Jag kunde inte fatta att min son är bög.
    Jag känner sådan ilska mot honom. Jag hade hoppats att han skulle vara normal och skaffa sig en tjej och bringa fram barn med henne. Istället går han och bögar sig. Ibland vill jag bara gråta och kasta saker på honom, slå honom och skrika att han är bög...

    Vad ska jag göra. Jag har sett honom med den här bögkillen flera gånger... Jag står inte ut med det. Min son får inte vara bög!

  • Svar på tråden Min son får inte vara bög
  • Anonym (m)

    men ge dig! Stötta din son istället. Tror du han vågar berätta nåt för er föräldrar om ni sprider sån ovilja i ämnet? Dessutom vet du inte om han är homosexuell. Han kanske ville testa? Han kanske är bi? Du vet ingenting...och oavsett vad så är det DITT barn!  Dessutom kan han skaffa barn ändå...

  • Powderpuff

    Åh nej, vad ska folk runt omkring dig säga om de här?!?!?

  • Anonym (mamma)

    om min skulle bli bög så skulle jag älska han lika mycket för det, han kommer alltid vara mitt älskade barn.

  • Mizzii

    Men för helvette ts du behöver experthjälp för din homofobi.

    Var glad istället att han verkar lycklig och glad.

    Så länge mina barn är lyckliga så är jag det oavsätt om de är homosexuella eller ej.

    Gratta han istället för han har träffat en partner     


    Love all of my kidz
  • Anonym (hbt)

    Hbt-jouren


    Hbt-jouren vänder sig till hela landet. Samtalen kan handla om allt från funderingar kring sexuell tillhörighet till samlevnadsproblem eller ensamhet. Du är helt anonym (vi i jouren kan inte se vem som ringer)

    Ring 0771-66 67 68


    måndagar, onsdagar och söndagar kl. 19.00-22.00
    (reducerade öppettider under storhelger)

    Du behöver prata om det med någon, för din sons skull. Ring dom!! 

  • Mizzii

    TS om din son inte "får" vara homosexuell så "Får" ju inte du vara hetro


    Love all of my kidz
  • Anonym (Förkrossad förälder)

    Rumphålet är till för att bajsa med och inte att få en snopp i. Det är faktiskt knte så trevligt att leva med vetskapen att det pågår bögerier hemma hos mig! Då hade ni också tänkt, så sluta leka att ni skulle acceptera det här

Svar på tråden Min son får inte vara bög