• Anonym (Funde­rsam)
    Äldre 28 Jul 11:56
    50500 visningar
    21 svar
    21
    50500

    Penisförlängare, Sleeve, Erfarenheter.

    Hej!

    Jag har funderat på att köpa en penisförlängare som man sätter på snoppen, typ en sådan här:
    http://www.vuxen.se/sexleksaker/par/penisoverdrag/adonis-extension-smoke

    Detta ger extra 5 cm och 1 cm i omkrets.

    Jag gör inte detta för att jag känner mig liten utan mer för att jag skulle tända på att se min flickvän ta något riktigt stort, dock så är jag orolig för att hon tycker det är för skönt och bara vill köra med denna förlängare och det kommer ju inte kännas bra..
    Hon har själv aldrig sagt att hon vill ha något större snarare tvärtom så det här är helt på mitt initiativ. 

    Är det någon som har testat något sånt här och kan berätta hur det gick?

    Min snopp är nu 18x14 så med detta överdrag blir den en riktigt bamse på 23x15, jag vet inte ens om det går att få in detta i henne, men är ju lite lockad att pröva..

    Som ni ser är jag lite kluven... blir glad för alla tips och tankar ni har kring detta. 
     

  • Svar på tråden Penisförlängare, Sleeve, Erfarenheter.
  • Inchth­ing
    Äldre 28 Jul 12:01
    #1

    Småpengar, bara handla och testa och se om hon gillar det.

  • Anonym (Funde­rsam) Trådstartaren
    Äldre 28 Jul 12:07
    #2
    Inchthing skrev 2013-07-28 12:01:06 följande:
    Småpengar, bara handla och testa och se om hon gillar det.
    Det är ju inte pengarna som är problemet.. det är ju mer att jag är lite rädd för att hon får tex mycket starkare orgasmer vilket leder till att hon vill använda förlängare oftare än vad jag vill, det är ju bara något jag vill testa en gång eller två, inte göra till en vana, det är det som jag är rädd för..
  • Inchth­ing
    Äldre 28 Jul 12:13
    #3
    Anonym (Fundersam) skrev 2013-07-28 12:07:10 följande:
    Det är ju inte pengarna som är problemet.. det är ju mer att jag är lite rädd för att hon får tex mycket starkare orgasmer vilket leder till att hon vill använda förlängare oftare än vad jag vill, det är ju bara något jag vill testa en gång eller två, inte göra till en vana, det är det som jag är rädd för..
    Okey.
  • amor1
    Äldre 28 Jul 13:13
    #4

    Om hon inte indikerat att hon vill prova större så förstår jag inte riktigt anledningen till att köpa en sån?
    Av egen erfarenhet: Väldigt få tjejer kan ta mer än 20-21cm djupt, vilket gör att om du har denna på dig så måste du helatiden kontrollera djupet så du inte slår i livmodertappen...man vänjer sig men det känns ändå onödigt att bygga på 5cm om du inte måste?

    Grovleken är ju något som uppskattas mer så du kanske ska satsa på att bara bygga på den istället? Det skulle nog göra henne mer positivt inställd till det än att försöka ta 23cm... 

  • Inchth­ing
    Äldre 30 Jul 23:17
    #6
    Anonym (Tipsomanen) skrev 2013-07-30 22:00:51 följande:
    Tips! www.forstorapenis.se
    Största skämtet denna kvällen
  • kapten stofil
    Äldre 5 Aug 14:12
    #9

    jösses...

  • adindi­c
    Äldre 2 Oct 13:26
    #13

    Det finns idag ingen metod eller något ingrepp som permanent kan öka storleken vid erektion så det skulle vara pengar i sjön.
    Ett kirurgiskt ingrepp ökar endast den slaka storleken och ett flertal experter har konstaterat att det är är fysiskt omöjligt att göra svällkroppar större med övningar, jelqing och div andra övningar är med andra ord BS som inte har några som helst vetenskapliga bevis för att fungera.
    Var glad över dina 18x14, jag skulle ordagrant ha kunnat döda för att ha dom måtten.

  • Äldre 2 Oct 14:17
    #14

    Usch!
    Kan förstå köpet av en sån om din penis är 6 cm i stånd.


    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Tjärpa­pps
    Äldre 24 Dec 12:02
    #12

    Om man har 17 cm i omkrets; passar den då?

  • Äldre 7 Jan 19:44
    #11

    Detta fungerar bra Gnetics Extender

  • Anonym (4fun)
    Äldre 10 Jan 18:06
    #12

    Har ungeför samma storlek som dig och precis som du tänkt på liknande. Jag provade penispump istället o fastna helt för det. Längden gör ingen dirket skillnad jag slår i botten i min tjej i alla ställningar om jag vill men tjockleken är alltid en spännande sak. men en pump är det inget svårt alls att öka på längden 1-2 cm o tjockleken 2-4cm. och kan säga att de alltid är spännande o ha samlag med dom storlekarna.. :) Skrivit en tråd om pumpar som du kanske finner intressant! :) www.familjeliv.se/forum/thread/77254472-penis-pumpning-resultat-o-diskussion

  • Anonym (Mandi­ngo-wa­nnabee­)
    Äldre 11 Jan 22:32
    #13
    -1

    Följer aldrig länkar så jag vet inte hur just den där ser ut. Men har använt sleeves ett antal gånger och kan verkligen rekommendera detta som ett alternativ till en xxl-dildo.

    Vi verkar ha liknande naturliga förutsättningar storleksmässigt och det kan vara besvärligt att få på en sleeve. Själv har jag fått använda mängder med glid och ett ganska bestämt handlag.

    Väl på är det oslagbart om man annars gillar att leka med stora saker eftersom man ju själv "är" dildon. Sjukt häftigt att fylla upp tjejen till bredden också, om man är lagd åt det hållet. Brukar vara hon som föreslår att den ska användas, så jag antar att den uppskattas av båda parter ;)

  • Anonym (Mandi­ngo-wa­nnabee­)
    Äldre 11 Jan 22:33
    #14
    Anonym (Mandingo-wannabee) skrev 2017-01-11 22:32:09 följande:

    Följer aldrig länkar så jag vet inte hur just den där ser ut. Men har använt sleeves ett antal gånger och kan verkligen rekommendera detta som ett alternativ till en xxl-dildo.

    Vi verkar ha liknande naturliga förutsättningar storleksmässigt och det kan vara besvärligt att få på en sleeve. Själv har jag fått använda mängder med glid och ett ganska bestämt handlag.

    Väl på är det oslagbart om man annars gillar att leka med stora saker eftersom man ju själv "är" dildon. Sjukt häftigt att fylla upp tjejen till bredden också, om man är lagd åt det hållet. Brukar vara hon som föreslår att den ska användas, så jag antar att den uppskattas av båda parter ;)


    Ja, om någon nu är intresserad sisådär en tre-fyra år efter trådstarten förstås... ;)
  • Anonym (prolo­ng)
    Äldre 6 Feb 05:59
    #15

    Penis Extender  - http://prolongsystem.se Grym produkt! Jag har fått en större penis efter 10 veckor, kommer att fortsätta använda den!

  • Anonym (4fun)
    Äldre 13 Feb 21:41
    #16
    Anonym (prolong) skrev 2017-02-06 05:59:09 följande:

    Penis Extender  - http://prolongsystem.se Grym produkt! Jag har fått en större penis efter 10 veckor, kommer att fortsätta använda den!


    Nyligen börjat med samma produkt! några tips/trix  o lite resultat?? :)
  • Anonym (Solgä­rd)
    Äldre 16 Feb 06:17
    #17
    Yoll33 skrev 2017-01-07 19:44:01 följande:

    Detta fungerar bra Gnetics Extender


    30 St övningar i 4 nivåer som ökar kukstorleken märkbart på några veckor. Några minuter om dan bara.

    Hur många köper detta?
  • Anonym (sleev­e)
    Äldre 16 Feb 14:26
    #18
  • Anonym (E d bra?)
    Äldre 16 Feb 14:36
    #19

    Finns det några kvinnor som kan uttala sig om hur det faktiskt är och fungerar och känns med en sleeve som ökar längd och eller tjocklek? Hade varit intressant att höra.

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 16 Feb 14:41
    #20

    Har inte provat men kan tänka mig att det blir mittemellan en riktig och en dildo. Dvs rörelserna blir mer naturliga men den blir inte sådär varm som en vanlig är... så visst hade jag kunnat testa för skojs skull men det hade inte varit något jag ville göra ofta.

  • Anonym (Texas­)
    Äldre 2 Mar 14:25
    #21

    Penisöverdrag/sleeves är grymt både om man känner att man vill åka längd och omkrets. Det funkar förstås också sjukt bra om man tycker att man kommer för snabbt. De är billiga så det är bara att köpa och testa.
    www.oliverocheva.se/kategori/sexleksaker/sexhjalpmedel/penisoverdrag/

Svar på tråden Penisförlängare, Sleeve, Erfarenheter.