• Anonym (Längtar)

    Slickad utan krav på motprestation

    Fantiserar ibland om att en man skulle komma hem till mig sent på kvällen när jag ligger i sängen utan trosor. Han skulle komma till min säng, sära mjukt men bestämt på mina ben och tillfredsställa mig med sin sköna tunga. Slicka mig tills jag kommer och sen skulle han bara gå. Jag skulle ligga kvar där i sängvärmen med den ljuvliga, softa känslan man får efter en orgasm och bara få somna helt avslappnad...

  • Svar på tråden Slickad utan krav på motprestation
  • LoLs pappa

    Alla har vi fantasier. Alla kanske ej behöver uppleva dom om dom är för extrema, eller kan skada ens förhållande. Kan vara bra om dom stannarvid just fantasier. Din verkar ju dock ej vara omöjlig att få till och ej heller så extrem. Så det kan du nog få till på ngt sätt.

  • Anonym (Längtar)
    LoLs pappa skrev 2013-07-29 10:44:04 följande:
    Alla har vi fantasier. Alla kanske ej behöver uppleva dom om dom är för extrema, eller kan skada ens förhållande. Kan vara bra om dom stannarvid just fantasier. Din verkar ju dock ej vara omöjlig att få till och ej heller så extrem. Så det kan du nog få till på ngt sätt.
    Undrar det jag....Vem skulle ställa upp på det? De flesta män säger ju att de blir rätt kåta av att slicka. Hur kul blir det för killen att bara gå därifrån sen, med ett bultande stånd kanske...?

    Men man kan ju drömma...Drömmer
  • Thespanker
    Anonym (Längtar) skrev 2013-07-29 11:00:42 följande:
    Undrar det jag....Vem skulle ställa upp på det? De flesta män säger ju att de blir rätt kåta av att slicka. Hur kul blir det för killen att bara gå därifrån sen, med ett bultande stånd kanske...?

    Men man kan ju drömma...Drömmer

    Det finns så många pojkar här på FL som bara får se fitta på film, så de ställer nog upp... De lär nog komma i brallan bara av att slicka. Säg till om du vill ha några namn.
  • Anonym (Längtar)
    Thespanker skrev 2013-07-29 11:05:10 följande:

    Det finns så många pojkar här på FL som bara får se fitta på film, så de ställer nog upp... De lär nog komma i brallan bara av att slicka. Säg till om du vill ha några namn.
    Haha! Tack. Du är inte intresserad då?

    (Bli inte rädd nu, jag skojar bara)
  • Thespanker
    Anonym (Längtar) skrev 2013-07-29 11:13:02 följande:
    Haha! Tack. Du är inte intresserad då? (Bli inte rädd nu, jag skojar bara)



    No Way... I´m a taker not a giver... Hatar dessutom att slicka.
  • LoLs pappa
    Anonym (Längtar) skrev 2013-07-29 11:00:42 följande:
    Undrar det jag....Vem skulle ställa upp på det? De flesta män säger ju att de blir rätt kåta av att slicka. Hur kul blir det för killen att bara gå därifrån sen, med ett bultande stånd kanske...? Men man kan ju drömma...

    Lär ju garanterat bli så. Men kanske finns ngn som tänder på att gå därifrån med bultande.
  • carlf

    klart det är härligt att få ge någon njutning även om man inte alltid själv får orgasm.

  • Thespanker
    carlf skrev 2013-07-29 12:11:48 följande:
    klart det är härligt att få ge någon njutning även om man inte alltid själv får orgasm.

    TS här har du första pojken jag pratade om.... dyker nog upp fler..
  • Anonym (Längtar)
    Thespanker skrev 2013-07-29 12:16:02 följande:

    TS här har du första pojken jag pratade om.... dyker nog upp fler..
    Skönt med en manager!
Svar på tråden Slickad utan krav på motprestation