• Anonym (kvinna)

    Min hemliga fantasi, rumpslick.

    Jag har länge fantiserat om att ha en sexpartner som verkligen älskar att slicka mig i rumpan. Han ska böna och be om det. Använda lite fingrar och även älska att slicka mus. Jag blir tokigt upphetsad bara jag tänker på det. Har aldrig haft någon som gillat detta. Gillar även analsex men har varit med om en oförsiktig (han bara körde på och då gjorde det ont) så det gör jag inte med nån om jag inte känt dem länge.
    Har funderingar på hur jag ska bära mig åt att hitta nån som älskar att slicka rumpa. Kanske inte det första man frågar då man är på en dejt. Hahaha!! Skulle vara spännande att bli inbjuden av nån jag inte känner till ett hotellrum och att han är en gentleman (fula ord är avtändande för mig, typ slampa, hora mm...)  och dyrkar min rumpa. Han ska så kåt och glad över att han ska få slicka mig och sedan får han givetvis knulla mig hårt. =)
    Jag är 31 år och ser bra ut. Mullig och kurvig. Bor i storstad.
    Nån som vill ge mig tips eller dela med sig om sina erfarenheter?

  • Svar på tråden Min hemliga fantasi, rumpslick.
  • Anonym (här är en!)

    tips och tips vet jag inte. men skulle tro att det finns rätt många som vill slicka en stor kurvig rumpa..
    här är en! =)

  • Anonym (Buttman)

    Hur ser din rumpa ut då. Stor,liten,bred,smal,hårig,slät,ljus,mörk?

  • Anonym (Avträde)

    Och, vadan skulle det intressanta vara i att slicka ett avträde?

  • Anonym (GBG)

    Jag hade precis samma problem, fast tvärt om :)

    Jag har aldrig haft en tjej som undergivit sig detta som, för mig, är oerhört upphetsande..
    Till slut hittade jag dock en tjej som till slut gick med på det, hon kved som ett djur och
    kom 7-8 gånger på bara typ 20 min. Det var sjukt gött, för oss båda.

    Så jag förstår dig helt! Har svårt att tro att det finns killar som inte skulle gilla det. Man vill ju inte
    annat än att trycka in ansiktet i hela härligheten där nere, smaka på allt och äta på allt.

    Men... smaken är som baken!      
         

  • dressyrpiska

    Om du har svårt att hitta detta, så föredrar jag att du letar lite bland sådana som är undergivna. Där är det inte bara vanligt att man slickar både lite här och där, utan även att man dyrkar (i det här fallet) kvinnan.

  • Anonym (kvinna)
    Anonym (GBG) skrev 2013-08-03 18:24:30 följande:
    Jag hade precis samma problem, fast tvärt om :)

    Jag har aldrig haft en tjej som undergivit sig detta som, för mig, är oerhört upphetsande..
    Till slut hittade jag dock en tjej som till slut gick med på det, hon kved som ett djur och
    kom 7-8 gånger på bara typ 20 min. Det var sjukt gött, för oss båda.

    Så jag förstår dig helt! Har svårt att tro att det finns killar som inte skulle gilla det. Man vill ju inte
    annat än att trycka in ansiktet i hela härligheten där nere, smaka på allt och äta på allt.

    Men... smaken är som baken!      
         
    Åh... jag är grymt avis på din tjej!! =)
  • Anonym (kvinna)
    Anonym (Avträde) skrev 2013-08-03 17:01:51 följande:
    Och, vadan skulle det intressanta vara i att slicka ett avträde?
    Du borde testa så förstår du... ;)
  • Anonym (blä)

    Du borde träffa mitt ex.... Han är älskar att göra sånt.... själv ställde jag bara upp för hans skulll 

  • marjon11

    Älskar att slicka röv och även fitta. 69an är det bästa jag vet, men slickar gärna en kvinna som står på alla fyra också.

  • ddg38
    marjon11 skrev 2013-08-04 12:00:30 följande:
    Älskar att slicka röv och även fitta. 69an är det bästa jag vet, men slickar gärna en kvinna som står på alla fyra också.

    I can't agree more. Miss my ex whom loved me licking her arse, just before I ate her pussy and then stuck my finger in her arse. It was a 100℅ Guaranteed orgasm!
Svar på tråden Min hemliga fantasi, rumpslick.