• Gaby87

    nya vänner göteborg/mölndal

    Hej! Jag är en tjej på 26 år som söker nya vänner i min närhet. Ni behöver inte bo i mölndal men gärna kring. Har även en son på två år som längtar efter att få lekkompisar utanför förskolan. Hör gärna av er om ni är intresserade av att träffas eller vill veta mer om mig och min lilla familj.


  • Svar på tråden nya vänner göteborg/mölndal
  • 90000

    Hej!

    Vi är en liten familj innehållande mamma, pappa, storebror som är 2 år och lillasyster som är 6 veckor. Min lille kille tycker det är jättekul med andra barn men träffar mest sådana som är några år äldre utanför förskolan, och skulle säkert uppskatta att få leka med en jämnårig. Mamman med för den delen Vi finns i Majorna och jag är föräldraledig med lillasyster nu så sonen går 15-timmars vecka på förskolan.

    Många vänliga / A. 

  • AmsN

    hej! 
    jag bor i kållered, har två söner - en fyraåring och en bebis på snart 4 månader :) själv så är jag 25 (snart iaf):)
    letar också efter lite nya vänner :)  

  • SebastianEvelina

    Hej. Jag är 30 årig pappa som är hemma med våra barn nu när min fru pluggar, min store tjötar också efter kompisar när han inte går på förskolan (15 timmars barn), finns inga här som jag känner som är föräldralediga, har 2 barn 4 år och 3 månader. Hade varit kul å träffa andra föräldrar. :) Mvh Andreas

  • Gaby87
    SebastianEvelina skrev 2013-10-10 21:44:22 följande:
    Hej. Jag är 30 årig pappa som är hemma med våra barn nu när min fru pluggar, min store tjötar också efter kompisar när han inte går på förskolan (15 timmars barn), finns inga här som jag känner som är föräldralediga, har 2 barn 4 år och 3 månader. Hade varit kul å träffa andra föräldrar. :) Mvh Andreas
    Hej Andreas! Va roligt att du skriver! :) Vi träffas gärna så barnen kan leka lite. Var i göteborg bor ni? vi bor som sagt i Mölndal men har väldigt nära till både spårvagn och buss. Så vi tar oss väldigt bra över allt. 
    Hör gärna av dig! mvh// Gabriella 
  • SebastianEvelina
    Gaby87 skrev 2013-10-11 21:25:05 följande:
    Hej Andreas! Va roligt att du skriver! :) Vi träffas gärna så barnen kan leka lite. Var i göteborg bor ni? vi bor som sagt i Mölndal men har väldigt nära till både spårvagn och buss. Så vi tar oss väldigt bra över allt.  Hör gärna av dig! mvh// Gabriella 

    Hej gaby, kul att höra av. Vi bor i backa så vi har också väldigt bra förbindelser. Vad brukar ni åka när ni skall hitta på något med er lilla stjärna? :) Hade varit jättekul att ses någon dag. Hörs snart. Andreas
  • Gaby87

    Hej Andreas! Har skickat ett meddelande till dig. :)


    SebastianEvelina skrev 2013-10-12 09:22:38 följande:
    Hej gaby, kul att höra av. Vi bor i backa så vi har också väldigt bra förbindelser. Vad brukar ni åka när ni skall hitta på något med er lilla stjärna? :) Hade varit jättekul att ses någon dag. Hörs snart. Andreas

  • Maya111

    Hej!

    Mitt namn är Maya. Jag har en son som är 9 år och gärna vill träffa nya kompisar. Vi bor också i Mölndal ????

    Med vänlig hälsning

    Maya

Svar på tråden nya vänner göteborg/mölndal