• 3lins

    Tjäna pengar

    Är en student som är i stort behov av att tjäna snabba pengar på sidan av mitt studerande. Någon som har några tips? Är verkligen öppen för alla förslag. Ser gärna att det är ett arbete som kan ske hemifrån men som sagt ALLA förslag välkomnas!! 

  • Svar på tråden Tjäna pengar
  • 3lins
    jaghopparhögt skrev 2013-08-08 02:06:08 följande:
    Vad kan du göra då?
    Vad menar du med det? jag kan göra allt! Jag är en väldigt framåt tjej som ofta uppfattas som äldre. Tar mycket ansvar och har bodd själv sedan 15 då jag studerar på egen ort. Älskar barn och skräms absolut inte av hårt arbete. Jobba nu 4 timmar innan skolan på ett bageri så ser att ett kvälls/eftermiddags jobb skulle vara bra!
  • jaghopparhögt
    3lins skrev 2013-08-08 02:11:46 följande:
    Vad menar du med det? jag kan göra allt! Jag är en väldigt framåt tjej som ofta uppfattas som äldre. Tar mycket ansvar och har bodd själv sedan 15 då jag studerar på egen ort. Älskar barn och skräms absolut inte av hårt arbete. Jobba nu 4 timmar innan skolan på ett bageri så ser att ett kvälls/eftermiddags jobb skulle vara bra!
    Jo men vilka kunskaper har du? Finns massa saker du kan göra vid datorn som ger pengar men det beror på vilka kunskaper du har.
  • 3lins
    jaghopparhögt skrev 2013-08-08 02:13:45 följande:
    Jo men vilka kunskaper har du? Finns massa saker du kan göra vid datorn som ger pengar men det beror på vilka kunskaper du har.
    När det kommer till datakunskap så är jag ingen höjdare! Visst kan använda mig av internet osv, är trots allt ungdom. Även program som word och liknande...
  • 3lins
    Plainsongs skrev 2013-08-08 02:12:48 följande:
    grannar.se kanske kan vara något för dig?
    Gjort en annons och hoppas på det bästa!
  • jaghopparhögt

    Mja har man inga speciella kunskaper så är det svårt, finns många saker man kan tjäna småpengar genom att klicka på saker. Men det är rätt dåligt med pengar.
    Annars kan man alltid gräva fram bitcoins om man har en bra dator.

  • 3lins
    jaghopparhögt skrev 2013-08-08 02:44:56 följande:
    Mja har man inga speciella kunskaper så är det svårt, finns många saker man kan tjäna småpengar genom att klicka på saker. Men det är rätt dåligt med pengar.
    Annars kan man alltid gräva fram bitcoins om man har en bra dator.
    Vad för kunskaper vore bra om jag hade? bitcoins? :O
  • jaghopparhögt

    Skriva scripts för småsaker, konfigurera servrar, koda appar, drifta hemsidor, såna saker ger bra betalt jämfört med tiden man lägger ner på det. Jag tjänade mycket på sånt förr,

    Bitcoins är en digita valuta och man kan skaffa såna genom att räkna fram dom med ett program.

  • 3lins
    jaghopparhögt skrev 2013-08-08 03:01:35 följande:
    Skriva scripts för småsaker, konfigurera servrar, koda appar, drifta hemsidor, såna saker ger bra betalt jämfört med tiden man lägger ner på det. Jag tjänade mycket på sånt förr,

    Bitcoins är en digita valuta och man kan skaffa såna genom att räkna fram dom med ett program.
    Aha okej, sånt som jag inte kan ett skit av! men tack ändå :)
Svar på tråden Tjäna pengar