• Anonym (desperat)

    Akut behov av mindre lån. Förslag?

    Vi är en familj med fyra hemmaboende barn. Alla barn har varit hemma hela sommaren vilket kostar en del extra jämfört med när dem går i skolan Vi gick i personlig konkurs för några år sedan då min mans företag gick åt skogen. Med det fick vi många betalningsanmärkningar och stora skulder. Vi betalar på våra skulder så klart och har dessutom utmätning på våra inkomster. Nu har vår bil gått sönder. Kopplingen. Vi har lyckats få tag i någon som fixar arbetet men bildelarna måste vi betala själva. 4600. Dem pengarna har vi verkligen inte. Men bilen behövs för min mans arbete. Men var sjutton kan man få lån? Har kollat på massa smslån men våra skulder och betalningsanmärkningar ställer ju till det Finns det några överhuvudtaget för oss?

  • Svar på tråden Akut behov av mindre lån. Förslag?
  • Anonym (INTE SMS!)

    Ta absolut INTE sms-lån. Då sitter ni i skiten ännu mer. Har ni något av värde som ni kan sälja? Kan ni betala reparationen på avbetalning? Låna inte som första åtgärd!

  • Anonym (desperat)

    Problemet är att vi behöver pengarna idag då min man inte kan arbeta utan bilen. Tyvärr har vi inga föräldrar att låna av.

  • Kjell2
    Anonym (desperat) skrev 2013-08-12 12:29:47 följande:
    Problemet är att vi behöver pengarna idag då min man inte kan arbeta utan bilen. Tyvärr har vi inga föräldrar att låna av.

    Som ovan, sälj saker, pantbanken.

    Har ni kredit på något kort kan det gå att utnyttja.
  • Anonym (Annonym)

    Ni som kommenterar inläggen att man inte ska gå på detta anmäl direkt.
    Man ser att det är lurendrejeri det är dålig svenska oftast översatt direkt från google translate.

    TS Skicka inga mail de lånar inte ut pengar, de kommer säkert be dig betala in en avgift  och sen när du gjort det så får du ingenting och du kommer aldrig se dina pengar mer.

  • MrLily

    Vad är det för bil ?
    4600 för en koppling låter dyrt. Men vet att vissa är kluriga / dyra att byta koppling på.

Svar på tråden Akut behov av mindre lån. Förslag?