• intesomallaandra

    Min man vill prova en magic wand... vågar jag?

    Hej!

    Min man har föreslagit en så kallad magic wand. Är det någon som provat? Vågar jag, tycker det verkar lite läskigt...  

  • Svar på tråden Min man vill prova en magic wand... vågar jag?
  • illalilla

    Provat och upplevde den som väldigt aggressiv, för mycket stimulans för min del.

  • johanna1983

    Hej Intesomallaandra

    Jag har en sån vibrator den här:

    http://wandtastic.com/sv/magic-wand-stavar/7-speed-magic-wand-massager-by-wand-essentials.html

    Jag brukar inte köra på sista steget förutom möjligen när det närmar sig slutet. Det beror ju lite på hur känslig man är. Jag tycker att du ska prova, det kan inte skada. Jag lever efter devisen att inte dö nyfiken. För mig är det en av de bästa sexleksakerna jag haft, har inte så lätt att slappna av och få orgasm annars.    
          

  • Tveksamt

    Varför inte prova? Vad är det värsta som kan hända, jo att du inte tycker om det och ni lägger bort den och fortsätter med annat som ni gillar..
    Kör på! (= 


    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Trust me

    Fullständigt galen om du inte provar.

    Kom ihåg att den inte behöver köras upp i musen för att funka. 


    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (bäst)

    Absolut bästa leksaken! Men var försiktig för den är grym Glad

  • Madida

    Fick googla för att få reda på vad det var
    Men, jag ser inte problemet? Att testa kan ju inte skada, eller? Gillar du det så är det ju toppen. Gillar du det inte så gör du inte om det.
    Jag blev själv himla nyfiken på att testa Solig  


    I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • P30

    Självklart skall du prova en sådan.
    På en sexfest för något år sedan gick den laget runt, varenda kvinna med på festen fick en orgasm på mindre än en minut med den. För många kan den vara för aggressiv. Är man känslig så kan man prova den utanpå trosorna, eller till och med utanpå jeansen. Ju kåtare, desto mer klarar du, så det är inte säkert att den funkar när du hämtat med dig den från din ica-affär tillsammans med handlingen på köksgolvet.

    Alla är olika, men jag tycker det bör vara en av de två-tre första sexleksaker man skaffar.


    Trust me skrev 2013-08-15 18:14:36 följande:
    Fullständigt galen om du inte provar.

    Kom ihåg att den inte behöver köras upp i musen för att funka. 
    BEHÖVER inte köras upp? Nej, det skulle jag tro. Herr P30 ordinerar den för strikt utvärtes bruk.
    Klitorisorgasm på steroider. Perfekt leksak när partnern får vara med - eller ensamt för den delen.

    Det är rätt stor skillnad på olika varianter. Panasonic är originalet, men den är väldigt dyr. Originalet finns dessutom bara till 110v, och man får då skaffa en omvandlare. Eftersom det skiljer på Hz-talet blir det lite annorlunda även med omvandlare, trots detta är det en fantastisk leksak. Det finns kopior som verkligen är helt ok, men det blir inte samma som med originalet.


     
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • HasseA

    För alla är ju inte starka vibrationer det bästa sättet att komma. Det kanske kan gå fort, men kan bli oerhört känsligt efteråt, eller precis när man kommer (lite så är det för min kvinna). Så där måste du nog bedöma själv. Gillar du vibrerande grejer normalt, så lär det bli bra, men om du hellre vill ha ett långsamt gnuggande finger, då kanske det är fel sorts leksak.

    Sen är det ju skillnad om det är det första man gör, eller om man blivit lite varm i kläderna först, med kanske flera orgasmer innan - då kan ju klitoris tåla lite mer, har jag märkt.

Svar på tråden Min man vill prova en magic wand... vågar jag?