• Starshine

    Hej! Det är så att jag står på mediciner cymbalta och lyrica för psykisk ohälsa. Tidigare blev jag gravid och på psykiatrin sa man direkt att jag MÅSTE sluta med medicinerna och sedan kunde jag få något annat som man vet inte skadar barnet. Jag försökte s

    Jag försökte sluta m medicinerna cymbalta och lyrica då jag blev gravid men jag kan inte med ord beskriva vilken mardröm det var, jag kände att jag inte klarade hantera sitsen då jag har två barn innan och snabbt gjorde abort. Jag önskar ett tredje barn men är så rädd att det ska behöva vara på det viset och undrar om det egentligen går att fortsätta med medicinerna utan att det skadar det lilla barnet? Det är en svår sits!!


  • Svar på tråden Hej! Det är så att jag står på mediciner cymbalta och lyrica för psykisk ohälsa. Tidigare blev jag gravid och på psykiatrin sa man direkt att jag MÅSTE sluta med medicinerna och sedan kunde jag få något annat som man vet inte skadar barnet. Jag försökte s
  • Allergiexperten

    Hej! Det här är ingen fråga för allergiexperten men jag råder dig att ta kontakt med din läkare för diskussion om mediciner och graviditet. Skriv gärna ner frågor i förväg och skriv också ner svaren du får.
    vänliga hälsningar Anitha 

Svar på tråden Hej! Det är så att jag står på mediciner cymbalta och lyrica för psykisk ohälsa. Tidigare blev jag gravid och på psykiatrin sa man direkt att jag MÅSTE sluta med medicinerna och sedan kunde jag få något annat som man vet inte skadar barnet. Jag försökte s