• Äldre 22 Aug 15:25
    7559 visningar
    3 svar
    3
    7559

    Bästa amerikanska wrestlingbolaget på 1990-talet?

    Tjena grabbar!

    Lägger tråden i pappagruppen då jag misstänker att inte en enda kvinna på detta forumet ens vet vad wrestling är.

    Numera finns varken WCW eller ECW längre men de var båda framträdande på 90-talet. I mina tonår på 80-talet var jag ett stort fan av NWA men när WCW senare bröt sig ur NWA 1990-någonting blev det vad jag följde. WCW Monday Nitro var ett måste att bänka sig framför och det blev många sena nätter och tidiga mornar för att se det. WCW får alltså klart min röst.

    Till alla män där ute - vilken wrestling promotion tilltalar er mest? Jag gillade den råa, mer äkta attityden i WCW och föredrog den alla dagar framför den alltför cartoonistiska jargongen i WWF/WWE.

    Kör på med röster, boys!

    Jan

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bästa amerikanska wrestlingbolaget på 1990-talet?
  • Äldre 22 Aug 22:52
    #1

    Fantastiskt kul att ni röstar men vill gärna höra lite svar, reflektioner och motivation till era röster!

    Jan

  • Äldre 22 Aug 22:52
    #2

    Speciellt de som väljer alternativet "annan" - vill gärna höra vilken wrestling promotion de i så fall syftar på.

    Jan

  • Äldre 24 Aug 00:57
    #3

    Personligen så tycker jag om den där "cartoony"-stilen som WWF hade, Man visste ju att det var fejk och då uppskattade man att de gick hela vägen med det, var väl vissa karaktärer som tog det överdrivet långt men det var ändå alltid med glimten i ögat.

Svar på tråden Bästa amerikanska wrestlingbolaget på 1990-talet?