• Tom Araya

    Du som använder string, vilket är ditt främsta skäl?

    Frågan kom upp i en annan tråd så nu startar jag en tråd i ämnet.

    Tråden vänder sig till dig som använder stringtrosor alltid, ofta eller ibland. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-27 04:17

    OBS! Läs igenom ALLA alternativ innan du röstar.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du som använder string, vilket är ditt främsta skäl?
  • missan75

    Jag använde string förr för att jag hade en kille som tyckte det var sexigt och att alla andra tjejer använde string. Personligen var jag inte jätteförtjust.

    Mannen jag är gift med föredrar hipsters, fyller samma funktion, skinkorna är väl synliga och inga synliga veck som man ser på byxor. Och man slipper ha en tråd mellan skinkorna. Vilket jag alltid ogillade.

  • Fenina

    Använder det när jag har åtsittande jeans för att mina "vanliga" trosor klumpar sig då - vilket inte är bekvämt :P

  • GrönaDruvan

    Jag använder string för att jag känner mig inte bekväm i att ha vanliga trosor när jag har tajta byxor.
    Däremot tycker jag det är obehagligt med string och det är även fult.
    Använder vanliga så ofta jag kan, alltid hemma.

  • Smulan 89

    Har endast sting för att min man tycker att det är snyggt. Jag är inte bekväm i string alls, så har det väldigt sällan, men det händer.

  • Thotis90

    Jag använder det för att det känns luftigt och för att jag skall slippa dra ut de andra trosorna ur stjärten... Har inte hittat några andra trosor som sitter där de skall, så att säga (har väldigt fyllig rumpa).


    Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
  • LaFontaine

    Jag använder sällan string förutom till ett par olika plagg där inga andra trosor fungerar utan att visa riktigt fula troskanter.

    Annars använder jag mig mest av hipsters. Stringtrosan är ett ganska fult plagg och jag känner mig varken snygg eller sexig i sådana. Bekväma måste jag dock säga att mina är.

  • Pinkypie

    Använder enbart string eftersom jag tycker det är mest bekvämt och det är dessutom de enda trosorna som sitter som de ska.

  • Rafael90

    Har bara använt string tidigare för att det varit sexigt och ser bra ut. Nu har jag köpt jeans som är väldigt tajta och har märkt att vanliga trosor tenderar att korva sig och synas genom tyget.

Svar på tråden Du som använder string, vilket är ditt främsta skäl?