• Äldre 3 Sep 12:23
    7093 visningar
    39 svar
    39
    7093

    BF januari 2014 Skåne?

    V Flyttar från Sthlm till Skåne innan årsskiftet, vore kul att komma okontaktbar med andra mammor som också kanske väntar sitt första barn i början av 2014?!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-03 12:23
    Ursäkta stavfel (telefonens fel;)

  • Svar på tråden BF januari 2014 Skåne?
  • Äldre 6 Sep 17:37
    #1

    Vi bor i mitten av skåne nära Lund om tråden fortfarande är aktuell :))

  • Äldre 7 Sep 21:24
    #2

    Här e en Skåning till om någon av er e intresserade av att prata lite :D
    BF 22 januari 


    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • Äldre 8 Sep 04:46
    #3
    c4trin skrev 2013-09-07 21:24:21 följande:
    Här e en Skåning till om någon av er e intresserade av att prata lite :D BF 22 januari 
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se

    Vad kul ! Har bf 11 januari Vart bor ni i skåne ? Barn sedan innnan ?
  • Äldre 8 Sep 07:32
    #4

    Jag bor utanför Helsingborg tillsammans med min man o våra katter. Vi väntar första barnet o de e superspännande. Själv då, e de första eller har du barn sedan innan?


    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • Äldre 8 Sep 07:56
    #5
    c4trin skrev 2013-09-08 07:32:27 följande:
    Jag bor utanför Helsingborg tillsammans med min man o våra katter. Vi väntar första barnet o de e superspännande. Själv då, e de första eller har du barn sedan innan?
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se

    Helsingborg har jag bott i innan :) uppväxt där iaf:) Nu bor jag med min sambo 3 mil från lund . Har 3 barn så nu är det sista . Dem andra är 11 och 7 så ville ha ett syskon i vår sons ålder han är 13 månader :)så blir inte så stor ålderskillnad. Kul och spännande med första :))
  • Äldre 8 Sep 08:45
    #6

    Aha, själv jobbar jag i Lund så jag e där nästan varje dag :)

    Ja de e spännande och läskigt på samma gång. Blir ju en hel del oro kring om allt e som de ska, jag GISSAR att man e lite lugnare med barnen som kommer senare när man vet att allt kan gå bra =)  


    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • Äldre 8 Sep 11:32
    #7
    c4trin skrev 2013-09-08 08:45:41 följande:
    Aha, själv jobbar jag i Lund så jag e där nästan varje dag :)

    Ja de e spännande och läskigt på samma gång. Blir ju en hel del oro kring om allt e som de ska, jag GISSAR att man e lite lugnare med barnen som kommer senare när man vet att allt kan gå bra =)  
    Ok :) 
    Själv är jag hemma med vår minsta fortfarande :)

    Jag tror jag var lugnast första gången ...har haft långa förlossningar .
    Förra gången gick jag över 16 dagar och blev igångsatt och det var verkligen ingen dröm men jag är ganska lugn ändå ,några månader kvar innan vi behöver uppleva en förlossning igen .

    Tycker dock dagarna går så snabbt  
  • Äldre 8 Sep 13:19
    #8

    Oj, ja då får vi hoppas du slipper gå över något denna gången =)

    Kanske e så. Har varit väldigt orolig denna graviditet då vi fick MA i december o jag hela tiden trott att det skulle hända igen. Men retsomdet var vi över vecka 12 och nu e vi ju t om över halva tiden så de känns bättre o bättre varje dag nu :D

    Då har du en hel del saker sedan de "tidigare" barnen kan jag tänka mig. Själva har vi fått lite saker men mycket blir nytt      


    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
  • Äldre 8 Sep 15:28
    #9
    c4trin skrev 2013-09-08 13:19:34 följande:
    Oj, ja då får vi hoppas du slipper gå över något denna gången =) Kanske e så. Har varit väldigt orolig denna graviditet då vi fick MA i december o jag hela tiden trott att det skulle hända igen. Men retsomdet var vi över vecka 12 och nu e vi ju t om över halva tiden så de känns bättre o bättre varje dag nu :D Då har du en hel del saker sedan de "tidigare" barnen kan jag tänka mig. Själva har vi fått lite saker men mycket blir nytt      
    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se

    Oj vad tråkigt med missfall men kul att det gick bättre denna gång :) Ja vi har rätt mycket men vi köpte ny syskonvagn och kläder är svårt att motstå när dem är så gulliga . Nu är det vinter när vi ska ha så får ha lite tjockare kläder än till Liam som är född i Augusti. Vi köpte nästan allt nytt till Liam då mycket hade vi gett bort och blivit av med . Kul och köpa lite nytt också . Svårt också när vi inte vet könet på bebisen .
  • Äldre 8 Sep 15:39
    #10

    Ja vet man inte vad man väntar e de svårare att köpa saker de kan jag tänka mig! Då blir de mycket neutralt! Här har jag lagt upp saker vi köpt till vår bebis om du tyckt att de vore kul att se: http://tvablitre.blogg.se/category/saker-vi-harfunderar-pa-att-kopa-till-bebis-3.html


    BF januari 2014. tvablitre.blogg.se
Svar på tråden BF januari 2014 Skåne?