• Anonym (nu så)
    Äldre 7 Sep 23:36
    54170 visningar
    51 svar
    51
    54170

    Sybian. Är den så fantastisk som utlovas?

    Ja, nu ska jag äntligen få prova snart. Skrev ett inlägg för ett par år sedan och undrade om man kunde köpa den i Sverige och nu är den beställd. De videor man ser bådar ju gott och dessutom var jag på en Swingersclub där de hade "sybian night". Där var det ju på riktigt och inte fejk. Alla tjejer var välkomna att prova men såklart var jag för feg för att sätta mig där på den där fantastiska maskinen inför allt folk första gången. Dock var där några andra som provad och de var ju helt borta av njutning. Den ene fick såna fontänorgasmer så att hela golvet blev vått. De var helt "lealösa2 och utom kontroll så skönt de hade det.

    jag hoppas att jag kommer att känna så också. annars var de många tusenlapparna bortkastade. Någon härinne som provat en sådan och kan berätta/beskriva hur det känns jämfört med en vanlig ordentlig orgasm? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-21 07:48
    Ja, gott folk nu är den testkörd. Provat med de olika tillsatserna och ja för helvete, deen håller vad den lovar. Går inte att jämföra med något annat faktiskt. Så stark, så mäktig och orgasmerna är verkligen en helkroppsupplevelse.

    Idag har jag träningsvärk i ben och rumpa så att jag knappt kan gå så den gör nog lite nytta förutom bara njutningen också.

  • Svar på tråden Sybian. Är den så fantastisk som utlovas?
  • Jokke
    Äldre 7 Sep 23:43
    #1

    Nope, har inte provat en sån då jag är en man (visst skulle säkert funka i analen, men inget för mig). Önskar att det fanns nåt liknande för oss män.
    Kan bara önska dig lycka till och hade varit underbart att få se din reaktion.

  • Anonym (nu så) Trådstartaren
    Äldre 7 Sep 23:45
    #2
    Jokke skrev 2013-09-07 23:43:25 följande:
    Nope, har inte provat en sån då jag är en man (visst skulle säkert funka i analen, men inget för mig). Önskar att det fanns nåt liknande för oss män.
    Kan bara önska dig lycka till och hade varit underbart att få se din reaktion.
    Skulle väl vara utan rotationerna i så fall, i analen alltså. Den kommer ju även med en dubbelplatta så jag får rapportera sen
  • Jokke
    Äldre 7 Sep 23:48
    #3

    Ja, en rapport hade uppskattats :D
    Önskar dig några riktigt sköna :) 

  • Anonym (nu så) Trådstartaren
    Äldre 8 Sep 22:21
    #4

    puffar upp lite och efterfrågar erfarenheter, ingen som provat?

  • P30
    Äldre 8 Sep 23:35
    #5

    Vi är väldigt sugna på att prova, står högt upp på min önskelista.
    Du lånar inte ut den över en helg, alternativt tar med den på fest hem till oss så att alla par får prova?

    :) 


    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Anonym (nu så) Trådstartaren
    Äldre 9 Sep 00:21
    #6
    P30 skrev 2013-09-08 23:35:20 följande:
    Vi är väldigt sugna på att prova, står högt upp på min önskelista.
    Du lånar inte ut den över en helg, alternativt tar med den på fest hem till oss så att alla par får prova?

    :) 
    Nja, funderar på att hyra ut den kanske...den kostar ändå 17.000. men tanken var inte dum
  • Jokke
    Äldre 10 Sep 10:48
    #7

    Hur går det, har du testat den än? :)

  • Anonym (nu så) Trådstartaren
    Äldre 10 Sep 19:48
    #8
    Jokke skrev 2013-09-10 10:48:51 följande:
    Hur går det, har du testat den än? :)
    Nej, blir nästa fredag
  • Jokke
    Äldre 10 Sep 19:49
    #9

    Kan ju knappt vänta jag heller....hahaha

  • Jokke
    Äldre 10 Sep 19:52
    #10
    Anonym (nu så) skrev 2013-09-09 00:21:45 följande:
    Nja, funderar på att hyra ut den kanske...den kostar ändå 17.000. men tanken var inte dum
    Hahaha för 17.000 hade du kunnat hyra mig ganska länge...hahaha
Svar på tråden Sybian. Är den så fantastisk som utlovas?