• Anonym (Undra­nde)
    Äldre 14 Sep 07:21
    26412 visningar
    45 svar
    45
    26412

    Visa kuken?

    Jag känner ibland att jag vill visa kuken. Inte som en blottare direkt, men lite så kanske. Jag blir kåt av tanken. Jag gör det aldrig såklart. Folk blir ju störda av sånt. Men jag måste ändå fråga, är det nån som vill se kuken? 

  • Svar på tråden Visa kuken?
  • Anonym (.)
    Äldre 14 Sep 14:27
    #11
    paret skrev 2013-09-14 14:24:30 följande:
    Ja för att inte snacka om nudistbaden, männen uppträder där som om de tror att de är de enda med stake, de tror att alla vill ha sex med dem, dumma jävlar.
    Det konstiga är ju att killar ständigt skäller på tjejer här på FL för att vi är kukfixerade. Hur många kuktrådar har startats av tjejer? Hur många tjejer har bett om kukbilder? Vilka är det som skriver om kukar och kukstorlekar?

    Jag förstår att kuken är viktig för manlighet o.s.v., men jag förstår inte besattheten som många män verkar ha av den.
  • Ojsan
    Äldre 14 Sep 14:27
    #12

    Nej absolut inte

  • paret
    Äldre 14 Sep 14:35
    #13
    Anonym (.) skrev 2013-09-14 14:27:26 följande:
    Det konstiga är ju att killar ständigt skäller på tjejer här på FL för att vi är kukfixerade. Hur många kuktrådar har startats av tjejer? Hur många tjejer har bett om kukbilder? Vilka är det som skriver om kukar och kukstorlekar?

    Jag förstår att kuken är viktig för manlighet o.s.v., men jag förstår inte besattheten som många män verkar ha av den.
    Nästan bara män.
  • Äldre 14 Sep 14:41
    #14

    Bry dig inte om den negativa kritik du får på den här tråden. Det FINNS de som faktiskt gärna ser kukar, båe på bild och i verkligheten.
    Det är inget fel i viljan att blotta sig för en villig publik. Att visa sitt kön är att känna stolthet över en del av sin kropp och en önskan att dela med sig. Vänd på steken och hävda att alla kvinnor som lägger upp bilder på sin kropp, sina blottade bröst och slida och säg att de är äckliga så kommer du höra ramaskrik. Det är förstås inte sant men det finns de som blir provocerade av sådana bilder också och lustigt nog är det alltid nejsägarna som hörs mest.

  • paret
    Äldre 14 Sep 14:53
    #15
    Robert 832 skrev 2013-09-14 14:41:48 följande:
    Bry dig inte om den negativa kritik du får på den här tråden. Det FINNS de som faktiskt gärna ser kukar, båe på bild och i verkligheten.
    Det är inget fel i viljan att blotta sig för en villig publik. Att visa sitt kön är att känna stolthet över en del av sin kropp och en önskan att dela med sig. Vänd på steken och hävda att alla kvinnor som lägger upp bilder på sin kropp, sina blottade bröst och slida och säg att de är äckliga så kommer du höra ramaskrik. Det är förstås inte sant men det finns de som blir provocerade av sådana bilder också och lustigt nog är det alltid nejsägarna som hörs mest.
    Så klart det finns de som vill se, men trådstartaren menade att han skulle nästan som en blottare visa upp sig, väldigt få som vill se en naken man på stan.
  • Äldre 14 Sep 14:54
    #16

    Nej, jag vill inte heller se den. Blev lite nyfiken på varför du vill visa den? Vilka reaktioner hoppas du på om du skulle göra det?

  • Äldre 14 Sep 14:58
    #17
    paret skrev 2013-09-14 14:53:40 följande:
    Så klart det finns de som vill se, men trådstartaren menade att han skulle nästan som en blottare visa upp sig, väldigt få som vill se en naken man på stan.
    "lite som en blottare" Skrev han och jag tolkade det som att han kände sig som en bara för att han har den lusten. Naturligtvis ska man inte tvinga på andra en syn de inte vill se men var inte det hela meningen med tråden? Att höra om det fanns intresse. För ts undrar i slutet av inlägget om intresse finns att se något sådant.
  • paret
    Äldre 14 Sep 14:59
    #18

    Vi tolkade det som att han skulle kanske visa sig sas oavsiktligt för nån, typ på stranden, eftersom han inte vill vara äkta blottare men ändå blotta sig får det bli så.

  • Anonym (Undra­nde) Trådstartaren
    Äldre 14 Sep 15:19
    #19

    Nej, jag kanske uttryckte mig lite oklart. Inte för främmande folk på stan eller för folk som inte vill se. Absolut inte! Mer i bildform.

  • Äldre 14 Sep 15:20
    #20
    Anonym (Undrande) skrev 2013-09-14 15:19:08 följande:
    Nej, jag kanske uttryckte mig lite oklart. Inte för främmande folk på stan eller för folk som inte vill se. Absolut inte! Mer i bildform.
    Dåså! Precis som jag sa. Gör det, lägg upp lite bilder i galleriet om du känner för det. Den som vill se kan då hitta det där och de som inte vill gör sig inte besvär.
Svar på tråden Visa kuken?