• PappaBjörn

    Förstagångs pappa i Mars -14

    Hallå..

    Hittade ingen rubrik för detta så tänkte starta en egen.
    Vi väntar som sagt vårt första barn i Mars -14 och tänkte att här måste ju finnas fler än jag i denna "sits"
    Kunde varit roligt o höra hur ni planerar o funderar över det hela..
    Är ju ett tag inu men rätt som det är så är vi min själ där:)

    Ha det
    MvH Björn 

  • Svar på tråden Förstagångs pappa i Mars -14
  • Entheo

    Hej Björn!
    Ja det finns fler i samma sits hehe
    Jag och min fru väntar vårt första barn i maj 14. Visserligen är det ganska tidigt in i graviditeten och jag har nog inte fattat att det är sant än! Jag tror inte jag vågar då vi fick missfall i början av sommaren. Men berätta hur känns det för dig?

  • PappaBjörn

    Grattis..

    Nä det tog ett tag för mig med innan jag fatta det, det sjönk nog inte in riktigt förren magen stack ut "för" mycket..
    Sen gör det ju inte saken lättare när vi e mitt i en hus renovering, vi planerade ju o skaffa barn men alla har sagt att det kan ta tid innan det tar.. men så blev inte fallet, klart glad ändå..
    Det jobbiga nu e att tanten har blitt nån helt annan än vanligt, ingenting e bra, allt man säger blir fel (mer än vanligt), men det blir väl någorlunda normalt så småningom, hoppas jag,
    Hur går det för er då.? 

  • Entheo

    Ja att allt man säger blir fel känner jag igen! Haha
    För oss har det gått bra igår fick vi se bebisen på ett ultraljus o den rörde sig!! Har aldrig känt så mycket på samma gång o nu fattar jag att shit jag ska bli pappa!

    När e ni beräknade?

Svar på tråden Förstagångs pappa i Mars -14