• Afrodithe

    Någon som testat Hairbell från Harmonylife?

    Hej.
    Tänkte höra om det är någon som har testat Hairbell från Harmonylife, som ska göra att ens hår växer dubbelt då snabbt???
    Verkar lite för bra att vara sant kan jag känna, men det hade varit kul om det verkligen funkar.
    Bilderna som läggs ut ser totalfixade ut så jag blir rätt så tveksam, samtidigt så hade det varit trevligt om håret faktiskt hade växt lite snabbare :)

    Vad säger ni?

    Funkar eller fejk?

  • Svar på tråden Någon som testat Hairbell från Harmonylife?
  • Lite Av Varje

    Jag håller på att prova nu. Är bara på min andra kur men tycker håret börjat bli väldigt vackert - glansigt och tjockare. Det kan ju iofs vara för att jag är gravid också eller färgade håret för en vecka sedan. Skadar ju inte att prova, shampoot är en härlig känsla att massera in i alla fall :)

  • moonstar88

    Jag är nyfiken! Hur har det gått:)???
    Är väldigt sugen att beställa hairbell själv men vill ha lite "bevis" på att det fungerar.

  • Bara jag02

    STOR VARNING FÖR DENNA PRODUKT!!!

    Hej, jag har använd hairbell i fem månader nu och den funkar INGENTING!!!!!

    JAG HAR MÄTT HÅRET VARJE MÅNAD MED LINJAL OCH INTE ENDA MILLIMETER!!!!!!
    och sen så måste man använda jätte mycket inpackning och oljor för att topparna blir jätte torra och så fick jag massa kluvna toppar och fick klippa av håret så det blev kortare istället för längre.
    När jag märkte att det blir ingen verkan på skiten så försökte jag hålla balsam i hårbotten i 15min inte 4 som det står på förpackningen och då blir håret fett i hårbotten väldigt fort!!! Så man blir fett i rötterna och torr i topparna!!!

    Nej fy!! vad jag ångrar mig!!! Och så köpte jag de stora flaskor..va dum jag var... och nu kan inte använda de... För att det förstör håret!!!

    ALLTSÅ REN BEDRÄGERI!!!

    jag försökte att lägga upp massa dåliga kommentarer på deras hemsidan men inte en enda blev publicerad!!!
    Vilka skitar!!!!

  • Familjen L

    Jag använder denna produkt. Den luktar väl inte alltför gott, men jag tycker se mig en rejäl skillnad på mitt hår. Men sen är det där här med torrhårbotten, jo det har jag drabbats av. Jag har fått en sådan klåda att jag trodde att jag hade fått löss. Men det är inga löss, utan torr hårbotten. Så för mig verkar detta funka iaf att håret växer och blir fint. Men minus är då att hårbotten blir torr.

  • Familjen L

    En bild på mig. Bilden med sjalen i håret är för ca8-10 veckor sen. Den med svart tröja är från igår. Och den där jag har väldigt kort hår är från slutet av juli.

    Så jo nog har mitt hår växt en del med denna produkt.

  • Liten02
    Familjen L skrev 2013-12-23 11:01:06 följande:
    En bild på mig. Bilden med sjalen i håret är för ca8-10 veckor sen. Den med svart tröja är från igår. Och den där jag har väldigt kort hår är från slutet av juli.

    Så jo nog har mitt hår växt en del med denna produkt.
    vilka bilder
  • MammaTillNeoh

    Jag var också sugen på att testa det där men har blivit så lurad tidigare av sådana saker så har inte vågat.. 
    Sedan har jag väldigt torr hårbotten redan så kanske inte värt och skaffa det pga det då, har inte lust att förvärra det :P

  • Anggeees

    men om ditt hår inte växt en millimeter så borde det vara något fel med ditt hår? Håret ska ju växa 1,5 cm per månad.

  • Melody 88

    Produkten kanske inte funkar lika bra för alla. Sen kanske det finns dem som gör fel, och inte gör som bruksanvisningen säger. Jag ska börja testa imorgon, tror kanske inte att det växer flera cm snabbare, men bara det lilla skulle göra mig nöjd. Plus att jag har hårinpackning och KOKOSNÖTSOLJA till, så detta ska nog gå vägen.

Svar på tråden Någon som testat Hairbell från Harmonylife?